کد خبر: ١٦٧٥٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/01-١١:٤٦

صنعت نفت که در هفته نخست لیگ برتر بدون بازیکنان جدیدش پیکان را دو بر یک شکست داد امروز در دومین دیدار در برابر پرسپولیس به میدان خواهد آمد.

 

به گزارش آبادان خبر، بدون شک صنعت نفت در بازی امروز برای پرسپولیس حریف ناشناخته خواهد بود به این دلیل که می تواند بر خلاف دیدار با پیکان از همه نفراتش استفاده کند و به نوعی می شود گفت ترکیب صنعت نفت در بازی با پرسپولیس ترکیب دگرگون شده ای به نسب بازی با پیکان خواهد بود. هم چنین ممکن است ایده های تاکتیکی تیم صنعت نفت برای این بازی تغییر کند. صنعت نفت در بازی با پیکان با شیوه 2-4-4 بازی کرد اما در این بازی صنعت نفت به نظر می رسد با ایده 1-3-2-4 بازی خواهد کرد. یعنی کمی عقب خواهد نشست تا با دفاع و ضد حمله به دروازه حریف نزدیک شود و به گل برسد.

حضور امیر حسین پیروانی روی نیمکت صنعت نفت به عنوان دستیار اول سیروس پورموسوی نیز در نوع خود جالب خواهد بود. او باید همه تلاش خود را برای شکست تیم برادر یعنی افشین پیروانی بکار گیرد که به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم پرسپولیس می نشیند. جالب اینکه در گذشته هم تیم های تحت هدایت امیر حسین پیروانی و هم تیم های تحت هدایت سیروس پورموسوی با این ایده نتایج خوبی گرفتند. امیر حسین پیروانی با شیوه مورد اشاره به همراه تیم ملی جوانان به جام جهانی صعود کرد و سیروس پورموسوی هم با این ایده در تیم استقلال خوزستان با عنوان دستیار عبدالله ویسی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. هر چند سرمربی تیم صنعت نفت بازی با سیستم 2-4-4 را بیشتر دوست دارد. اما بازی با پرسپولیس به او اجازه بازی با چنین شیوه ای را نمی دهد به این دلیل که حریف مهره های با کیفیت تری در اختیار دارد و در گردش توپ بهتر عمل می کند و اگر صنعت نفت به تیم حرف فضا بدهد براحتی نتیجه بازی را واگذار خواهد کرد.

منبع:ورزش سه

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
به گزارش آبادان خبر، بعد از توقف و عدم گلزنی در بازی اول از فصل بیستم که با انتقادات زیادی از عملکرد سرخپوشان همراه شد، اکنون یحیی گل محمدی بار دیگر در تهران و البته اینبار در استادیوم آزادی میزبانی حریف خود را برعهده خواهد داشت. نفت آبادان که در هفته اول این مسابقات به شکلی عجیب موفق به کسب سه امتیاز شده، برای جدال دوم خود مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

شاگردان سیروس پورموسوی در هفته اول و با توجه به پنجره بسته باشگاه، موفق شدند با بازیکنان جوان و گمنام خود مقابل پیکان به سه امتیاز ارزشمند دست یابند اما اینبار کادرفنی آبادانی‌ها با در اختیار داشتن تمامی بازیکنان، امیدوار به حفظ این روند در بازی سخت مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی هستند.

پرسپولیس برای این بازی بار دیگر از حامد لک درون دروازه تیمش سود خواهد برد. گلر تازه وارد سرخپوشان بعد از اولین کلین شیت با پیراهن این تیم امیدوار است جدال مقابل نفت آبادان نیز برایش خوب پیش برود و باید دید مقابل حمله وران باانگیزه حریف چه شرایطی را دنبال می‌کند.

ط دفاعی پرسپولیس نیز با حضور سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی و با همراهی سعید آقایی در پست دفاع چپ و مهدی شیری در دفاع راست برابر نفت آبادان صف‌آرایی خواهند کرد.

در خط میانی پرسپولیس قادر به استفاده از کمال کامیابی‌نیا نخواهد بود و این بازیکن را به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار هفته قبل مقابل سایپا از دست داده است. به همین منظور اینبار احمد نوراللهی و میلاد سرلک در پست هافبک میانی و با وظایف متفاوت برابر حریف قرار خواهند گرفت تا ضمن ایجاد سد دفاعی برابر طراحی حملات نفتی‌ها، در فاز هجومی نیز تیم را کمک کنند. احسان پهلوان به عنوان وینگر چپ و سیامک نعمتی نیز در سمت راست دیگر بازیکنان خط میانی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند تا بشار رسن اینبار نیمکت نشین شود و احتمالا در جریان بازی از سوی یحیی به کار گرفته می‌شود.

در خط حمله نیز علیرغم رسیدن مجوز بازی از سوی مهدی مهدی‌خانی، این بازیکن روی نیمکت حاضر خواهد شد تا تماشاگر عملکرد مهدی عبدی و وحید امیری در خط حمله باشد. عبدی که فشار زیادی را برای گلزنی پشت سر گذاشته، امیدوار است برخلاف جدال با سایپا اینبار فرصت‌هایش را برای این تیم تبدیل به گل کند و از انتقادات فاصله بگیرد. امیری هم به عنوان زوج این بازیکن، در فضاسازی و ایجاد موقعیت گلزنی به دنبال موفقیت تیمش در این بازی خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
مهدی شیری
سعید آقایی
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
سیامک نعمتی
مهدی عبدی
وحید امیری
احسان پهلوان
منبع:ورزش سه

 

پخش زنده دیدارهای امروز صنعت نفت آبادان و بارسلونا
به گزارش آبادان خبر، رقابت پرسپولیس تهران ـ صنعت نفت آبادان، شنبه اول آذر ماه از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه به صورت زنده به روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. همچنین دیدار اتلتیکو مادرید ـ بارسلونا، امشب پخش زنده خواهد شد.

رقابت پرسپولیس تهران ـ صنعت نفت آبادان از سری رقابت های هفته دوم لیگ برتر جام خلیج فارس است که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
گزارش این بازی را جواد خیابانی برعهده دارد که با اجرای محمد رضا احمدی از ساعت ۱۶ روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

این مسابقه در قالب برنامه «فوتبال برتر»، کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی مهدی هاشمی است که مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های ایران در سطح آسیا وتیم ملی در سطح جهانی را پوشش می دهد.

دیدار اتلتیکو مادرید ـ بارسلونا، هم شنبه اول آذر از ساعت ۲۳ و ۳۰دقیقه به صورت مستقیم روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

این رقابت از سری مسابقات هفته دهم لیگ اسپانیا است که در استادیوم واندا متروپولیتانو مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد.
شهاب وهابی گزارش این مسابقه را برعهده دارد و مجری برنامه رضا جاودانی است که این برنامه از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه راهی آنتن خواهد شد.
این بازی در قالب برنامه «گزارش ورزشی» به تهیه کنندگی حسین زکایی پخش خواهد شد.
منبع:ایسنا

 

فنونی زاده: بازی‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان همواره پرگل است

به گزارش آبادان خبر، مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر پیکان امروز وارد زمین مسابقه می‌شود. البته هوای بارانی به پرسپولیس کمک می‌کند و شرایط جوی به نفع سرخپوشان است. علاوه بر این بازی‌های پرسپولیس برابر تیم‌های جنوبی همراه جذاب و پرگل بوده است و امیدواریم امروز هم شاهد این موضوع باشیم.

فنونی زاده درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند امروز برنده بازی با تیم صنعت نفت آبادان شود، گفت: صد درصد تیم پرسپولیس امروز حریف آبادانی خود را شکست می‌دهد. البته بازیکنان در اولین بازی هماهنگ نبودند، اما اگر آن‌ها امروز بازی هجومی ارائه بدهند به طور حتم پیروز می‌شوند.

تیم پرسپولیس برای بازی امروز دغدغه ای ندارد
او بیان کرد: کامیابی نیا در دیدار امروز حضور ندارد و سرلک به جای او بازی می‌کند. به نظر می‌رسد پرسپولیس با همان سیستم قبلی خود برابر تیم صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد، اما معلوم نیست که سیامک نعمتی در چه پستی استفاده می‌شود. به نظرم سرخپوشان دغدغه‌ای برای بازی امروز ندارند و در صورتی که هوشمندانه بازی کنند پیروز می‌شوند.

قلعه نویی بی محابا به تیم گل گهر نرفته است
پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: امسال لیگ برتر فوتبال نسبت به فصل گذشته متفاوت است و همه بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شدند. تیم گل گهر سیرجان که در سال های گذشته از ۳۰ بازی ۲ برد بیشتر کسب نمی کرد امسال در ۲ بازی ۶ امتیاز گرفته است و این موضوع نشان می‌دهد این تیم سرمایه گذاری کرده است. قلعه نویی هم بی محابا به تیمی نمی‌رود.

فنونی زاده درباره کنار گذاشتن عالیشاه از لیست بازیکنان پرسپولیس گفت: عالیشاه کاپیتان دوم تیم پرسپولیس است، اما گل محمدی از این بازیکن کمتر استفاده می‌کند. او هر زمان که به زمین مسابقه می‌آید خوب بازی می‌کند. به هر حال اختلاف سلیقه بین مربیان وجود دارد که از عالیشاه کمتر در بازی‌ها استفاده می‌شود.

او درباره عملکرد نقل و انتقالاتی پرسپولیس بیان کرد: گل محمدی قبل از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۶ - ۷ بازیکن گرفت و این تیم دیگر نیازی به بازیکن جدید ندارد. با وجود اینکه برخی از افراد می‌گویند پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد، اما به نظرم مهاجمانی همانند عبدی، رمضانی و امیری داریم و آل کثیر هم با گذشت ۳ ماه از می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. در همه پست‌ها بازیکن داریم و دغدغه‌ای در این مورد وجود ندارد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: