کد خبر: ١٦٧٤٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/30-٢١:٢٨

ساعتی پیش نشست ستاد بحران شهرستان آبادان به ریاست سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حالی برگزار شد که موسوی با تاکید بر این موضوع که خروجی این جلسات باید نتیجه‌بخش باشد، تصریح کرد: در این موارد هر مدیری کم کاری کند برخورد قاطع خواهد شد

 

به گزارش آبادان خبر، رئیس ستاد بحران این شهرستان با ابراز نارضایتی از عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان بعد از اولین بارندگی که چند روز پیش رخ داد گفت: وقتی که بعد از اولین بارندگی نتیجه مطلوبی از فعالیت‌های یک سال گذشته را به دست نمی آوریم، مشخص است که در برخی از جاها کم کاری شده است. هر چند اقدامات بسیاری از عزیزان و زحماتی که کشیده‌اند قدردانی می کنم، اما قطعاً این اقدامات کافی نبوده است که با چند میلی‌متر بارندگی اینگونه آبگرفتگی در بسیاری از نقاط شهر رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان یک سال فرصت داشتند. هم ما و هم استان تذکرات زیادی در خصوص احتمال آب‌گرفتگی معابر به آنها داده بودیم. عمده آبگرفتگی در آبادان به شهرداری و آبفا مربوط می‌شوند. هر چند که برخی از شرکت‌های صنعتی که در شهر حضور دارند و بخشی از مساحت شهر را در اختیار دارند می بایست پای کار باشند و ستاد بحران را همراهی کنند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: اصلاً پذیرفتنی نیست که بخواهیم بیش از این شهروندان را از بابت آبگرفتگی ها و همچنین انسداد فاضلاب آزرده خاطر سازیم. به همین منظور مرخصی تمام مدیران سازمانهای اجرایی و خدمات رسان تا ۱۵ آذرماه لغو شده است و هر مدیری در هر مقامی اگر در این خصوص کم‌کاری نمایند، شدیدترین برخورد اداري در انتظارش خواهد بود.
وی گفت:تمام مناطق شهرداری و آبفا باید در این ایام در آماده‌باش کامل باشند و با تعامل با یکدیگر و نه گردن انداختن تقصیرها به گردن دیگری با هم در جهت رضایتمندی شهروندان گام بردارند.
فرماندار ویژه آبادان در ادامه نشست، ۵ گروه امدادی متشکل از اداره آبفا و شهرداری آبادان و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان تشکیل داد که این گروهها در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد و تمام تلاش خود را برای دفع آبگرفتگی به کار خواهند بست.
در این نشست شهردار آبادان، مدیر آبفای آبادان، رئیس شورای شهر، معاونت خدمات شهری و اداره هواشناسی نیز گزارش عملکرد خود را در این خصوص ارائه دادند.

گفتنی است بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور منطقه جنوب غرب کشور و همچنین جنوب غرب استان خوزستان در ساعات آینده تا اواسط روز سه شنبه هفته جاری شاهد بارندگی قابل توجهی خواهد بود.
خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: