کد خبر: ١٦٣٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/08-١٩:١٠

مدیر آموزش و پرورش آبادان از موفقیت چشمگیر دانش آموزان آبادان در مرحله استانی جشنواره علمی- پژوهشی دانش آموزی کشور خبرداد.

 

به گزارش آبادان خبر، حبیب اله مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: ۱۷ دانش آموزان آبادان  در رشته های از پیش ثبت نام شده مقاله های علمی ـ پژوهشی ، ساخت بازی های رایانه ای، طراحی نرم افزار ، میکرو فتوگرافی، ماکرو فتوگرافی، عکاسی، قصه گویی و نقالی برای کسب  امتیاز و جواز صعود به مرحله کشوری با دیگر رقیبان هم استانی خود به رقابت پرداختند.

او در ادامه توضیح داد: دانش آموزان آبادان از پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت آبادان با کسب ۱۷ رتبه برتر در صدر جدول مناطق و نواحی استان خوزستان قرار گرفتند و مجوز راهیابی به مرحله کشوری  با افتخار به آنان اهداء شد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان ضمن تبریک به دانش آموزان و اولیا دانش آموزان بیان کرد: این موفقیت حاصل تعامل بین مدیران مدارس، رابطین پژوهشی و پژوهشسرای دانش آموزی بصیرت آبادان بوده است و مجموعه معاونت آموزش متوسطه، با ایجاد بسترمناسب برای حضورحداکثری طرح های پژوهشی در جشنواره، نقش موثری در گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش درمیان دانش پژوهان نوجوان د اشته است که جای تقدیر و قدر دانی دارد.

گفتنی است بهبهان با  کسب ۸ رتبه پس از آبادان به جایگاه دوم این دوره از مسابقات دست یافت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،اخبار آبادان،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: