کد خبر: ١٦٣٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/08-١٩:٠١

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه ‌۱۲۰ میلیارد ریال به بازیکنان پیشین بدهی دارد.

 

به گزارش آبادان خبر، سید سیروس پورموسوی روز پنجشنبه اظهار داشت: تیم صنعت نفت آبادان در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان خوبی را جذب و تمرینات خود را برای بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر آغاز کرد.

وی افزود: نقل‌وانتقالات برای تیم صنعت نفت آبادان به پایان نرسیده و امکان دارد ۲ بازیکن دیگر به این تیم اضافه شوند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر مشکل مالی برای باشگاه وجود نداشته باشد یک مهاجم و احتمالا یک هافبک جذب خواهیم کرد تا برای لیگ برتر با کیفیت بهتری به میدان برویم.

وی تاخیر یک هفته‌ای مسابقات لیگ برتر را فرصتی برای تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد و گفت: ما تمرینات را دیر آغاز کردیم و تاخیر یک هفته‌ای رقابت‌های لیگ برتر فرصت مناسبی برای آمادگی تیم صنعت نفت است.

پورموسوی با اشاره به برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم صنعت نفت افزود: طی ۲ هفته اخیر چهار بازی تدارکاتی مناسب برگزار کردیم و بازیکنان با انجام این دیدارها به هماهنگی خوبی دست یافتند.

وی ادامه داد: تیم صنعت نفت نسبت به فصل گذشته بیش از ۸۰ درصد دچار تغییر و تحول شده است و بازیکنان برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم گفت: این تیم حدود ۱۲۰ میلیارد ریال به بازیکنان پیشین خود بدهکار است ولی با تلاش مسوولان آبادان و مدیریت باشگاه این پنجره به زودی باز خواهد شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ۱۶ آبان ماه سال جاری در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر به مصاف پیکان تهران خواهد رفت.

منبع:ایرنا 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان خبر,آبادان نیوز,خبرآبادان,اخبارآبادان,آبادان  خبر,آبادان  نیوز،منطقه آزاد اروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: