کد خبر: ١٦٣٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/08-١٠:٣٤

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از مصدومیت 4 نفر در تصادف دو دستگاه خودروی پژو پارس و پراید خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر،دکتر امین منصور اظهار داشت : در ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته گزارشی مبنی بر وقوع سانحه ترافیکی در سه راه مدن به مرکز ارتباطات اورژنس ۱۱۵ آبادان گزارش داده شد. پس از بررسی اولیه مشخص شد این حادثه به علت تصادف شاخ به شاخ دو دستگاه خودروی پژو پارس و پراید در جاده قفاس _سه راهی مدن به وقوع پیوسته که منجر به مصدومیت ۴ نفر شده است.

مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان با توجه به شدت حادثه و تعدد مصدومین بلافاصله ۳ دستگاه کد آمبولاس از پایگاه های کد ۶۰۳ اورژانس ذولفقاری، کد ۶۰۲ ایستگاه ده و کد ۶۰۱ مرکز آبادان را به محل وقوع حادثه اعزام کرد.

تیم اورژانس ۱۱۵ پایگاه ذوالفقاری بعنوان اولین تیم از فوریت های پزشکی پس از رسیدن بر بالین مصدومان اقدام به انجام تریاژ و ایمن سازی آنان، آتل گذاری، ثابت سازی اندام های آسیب دیده و سایر اقدامات درمانی اولیه کردند.

با رسیدن تیم های امدادی دیگر مصدومان برای ادامه درمان با آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های شهید بهشتی و امام خمینی (ره) آبادان اعزام شدند. 

خوشبختانه این حادثه مصدومیت منجر به فوت نداشته است.

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان خبر,آبادان نیوز,خبرآبادان,اخبارآبادان,آبادان  خبر,آبادان  نیوز،منطقه آزاد اروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: