کد خبر: ١٦٣٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/08-١٠:٢٨

از سوی خیر خرمشهری تجهیزات پزشکی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) خرمشهر اهدا شد.

 

به گزارش آبادان خبر، صبح امروز دکتر آرش نقدی؛ رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر اظهار داشت: یک دستگاه مانیتور با تمام امکانات همراه با ترالی مخصوص و یک دستگاه نمایشگر علائم حیاتی جمعاً به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال از سوی یک شهروند نیکوکار خرمشهری به بخش های شیمی درمانی و آی سی یو این بیمارستان اهدا شد.  
نقدی گفت:دستگاه های نمایشگر (مانیتورینگ) برای نمایش علائم حیاتی بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، اورژانس و اتاق‌های عمل به‌عنوان یکی از تجهیزات ضروری و لازم به‌کار می‌روند. 
وی افزود: این دستگاه ها برای نمایش علائم حیاتی بیمار به‌طور مستمر به‌کار می‌رود و اطلاعات مربوط  به علائم حیاتی بیمار را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌سازد و در شرایط نامطلوب بیمار، هشدارهای لازم را به تیم پزشکی می‌ دهد.
سرپرست بیمارستان حضرت ولیعصر خرمشهر ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه، یاد آور شد پیش از این نیز خیرین خرمشهری در عرصه سلامت حضور پر رنگی داشته و همگام با مدافعان سلامت به مردم این شهرستان خدمت  رسانی کرده اند.
وی در پایان از خیرین و نیکوکاران خواست تا با توجه به شیوع موج سوم در کشور و همه گیری ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان خرمشهر، بیمارستان حضرت ولیعصر را بیش از گذشته پشتیبانی و حمایت کنند.

خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهر،آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبرخرمشهر،اخبارخرمشهر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: