کد خبر: ١٦٣٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/08-١٠:٠٩

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و شناسایی ۴۴ بیمار جدید مبتلا به این ویروس در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه دیروز ۴۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند گفت: آمار‌ها نشان می‌دهند انتقال بیماری در هر سه شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان صورت می‌گیرد و بیماری در کمین مردم است.

او افزود: در حال حاضر ۱۵۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم رعایت نشوند می‌توان پیش بینی کرد که روز‌های سختی را در جنوب غرب خوزستان پیش رو خواهیم داشت.

سلمان زاده با بیان اینکه عواملی همچون آنفولانزا، ویروس کرونا، بارندگی و آلایندگی هوا که باعث تحریک ریه‌ها می‌شود، همه این مسائل باعث تشدید بیماری می‌شوند گفت: تنها راه حل جلوگیری از انتقال بیماری ماندن در منزل، استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دست‌ها است.

او اضافه کرد:تجمعات خانوادگی وحضور در مراسمات باعث افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شده است به همین منظور از شهروندان عزیز خواهشمندم از این گونه  تجمعات جددا پرهیز کنند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان خبر,آبادان نیوز,خبرآبادان,اخبارآبادان,آبادان  خبر,آبادان  نیوز،منطقه آزاد اروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: