کد خبر: ١٦٣٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/07-١٩:٢٢

مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت برای دریافت مجوز حرفه ای مشکلاتی دارد اما مانند هرسال مجوز ملی را دریافت می کنیم.

 

به گزارش آبادان خبر، سیدرسول موسوی، درباره اقدامات باشگاه صنعت نفت آبادان برای کسب مجوز حرفه‌ای با توجه به اظهارات اخیر غلامرضا بهروان (مشاور سازمان لیگ) مبنی بر اینکه هیچ‌یک از باشگاه‌های لیگ برتر تاکنون این مجوزها را دریافت نکرده‌اند اظهار داشت: در این بازه زمانی با دو مجوز حرفه‌ای و ملی روبه‌رو هستیم. باشگاه صنعت نفت هر سال مجوز ملی را دریافت می‌کند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد. البته برای دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ایرادهایی وجود دارد که رفع این مسائل در برنامه‌های آتی ما قرار گرفته است. 

وی افزود: به صورت مثال یکی از مشکلات صنعت نفت برای دریافت مجوز حرفه‌ای بحث استادیوم ما است و اگر قرار است ورزشگاه تختی آبادان تأیید نشود، باید ورزشگاهی را در خرمشهر و اهواز به AFC معرفی کنیم. البته در بحث بدهی‌های مالی باشگاه هم مشکلاتی دارد.

مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه کرد: کل بدهی باشگاه صنعت نفت که سبب شده پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شود، اندازه یک‌دهم بدهی تیم‌های بزرگ به خارجی‌ها نیست و مبلغ ناچیزی است. اقدام‌هایی هم برای پرداخت این بدهی‌ها انجام شده و فکر می‌کنم تا پیش از شروع لیگ برتر با پرداخت طلب خارجی‌ها پنجره نقل و انتقالاتی صنعت نفت باز خواهد شد. 

موسوی وی درباره اینکه سال گذشته باشگاه صنعت نفت به دلیل نقص برخی مدارک خود نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند، اضافه کرد: صنعت نفت در حال حاضر در بحث مدارک پرسنلی، پزشکی، برنامه توسعه‌ای آکادمی هیچ مشکلی ندارد و تیم‌های ما در سطح مناطق لیگ دسته اول کشور، لیگ برتر و لیگ استان فعالیت می‌کنند. این تیم‌ها هر سال مسابقات خود را انجام می‌دهند. 

وی افزود: در حال حاضر اسناد مدنظر AFC را ارسال کرده‌ایم. معمولاً اگر ایرادی در مدارک باشد با ارسال ایمیلی این موضوع را به باشگاه ها اطلاع می دهند اما تاکنون بحثی به ما اعلام نشده . باز هم تأکید می‌کنم مجوز ملی که طبق آن می‌توانیم بدون مشکل در لیگ برتر بازی کنیم را مانند هر سال دریافت خواهیم کرد. 

مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنیم برای حضور در این رقابت‌ها با مشکلی مواجه خواهیم شد اما تا زمانی که چین اتفاقی رخ نداده باشد، نداشتن مجوز حرفه‌ای مشکلی برای ما جهت حضور در لیگ برتر ایجاد نمی کند. اقدامات اساسی را هم انجام داده‌ایم تنها در بحث استادیوم و برخی مطالبات مشکل داریم. 

موسوی خاطرنشان کرد: اقدام‌هایی صورت گرفته تا بدهی‌های داخلی و خارجی صنعت نفت قبل از شروع لیگ پرداخت شده و پس از آن پنجره نقل و انتقالاتی‌مان هم باز شود. در حال حاضر نمی‌توانیم قرارداد بازیکنان جذب شده خود را ثبت کنیم اما تا فرصتی که تا شروع لیگ وجود این موضوع رفع خواهد شد.

منبع:فارس

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان خبر,آبادان نیوز,خبرآبادان,اخبارآبادان,آبادان  خبر,آبادان  نیوز،منطقه آزاد اروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: