کد خبر: ١٦٣٢٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/05-١٢:٣١

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر به پلمب ۶ قلیان‌سرا و یک کافه تریا به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح تشدید و بازرسی از اصناف به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اجرا شد.

 

به گزارش آبادان خبر، هنگامه پروین دوشنبه اظهار داشت: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت بازرسی ویژه ضربتی بهداشتی در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی با مشارکت اماکن نیروی انتظامی و واحدهای اجرایی شهرداری خرمشهر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بهداشتی از بازار خرمشهر به مدت ۱۰ روز اجرا می‌شود افزود:درمرحله اول به کسبه‌ و بازاریان آموزش و نکات بهداشتی یادآوری و در صورت تدوام رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و همچنین عرضه قلیان و مواد غذایی در محیط بسته پلمب خواهند شد.

پروین با اشاره به بازرسی و نظارت بر دستفروشان بازارهای خرمشهر گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۹۵ درصد دستفروشان بازارهای خرمشهر به خصوص بازار روز این شهر آموزش‌های لازم برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را دریافت کردند.

وی از بازاریان و شهروندان خرمشهر خواست ضمن رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، دستورالعمل ستاد کرونا را جدی بگیرند. 

شهرستان خرمشهر ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد. 

منبع:ایرنا

خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهرآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،منطقه آزاد اروند،خبرخرمشهر،اخبارخرمشهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: