کد خبر: ١٦٣٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/04-١١:٤٤

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی ۸۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده با اشاره به سیر صعودی بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: دیروز ۸۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این منطقه شناسایی شده اند.

او ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری هستند که از این تعداد ۳۲ نفر نیز در شرایط دشوار در بخش ویژه قرار دارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شهروندان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که همان استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی است در کنترل ویروس کرونا به کادر درمان کمک کنند.

سلمان زاده در پایان افزود: افراد دارای بیماری زمینه‌ای، مادران باردار و افراد میانسال حدالامکان از منزل خارج نشوند و در تجمعات حضور پیدانکنند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،اخبار آبادان،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: