کد خبر: ١٦٢٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/29-٢٣:٤٨

رئیس دانشکده پزشکی آبادان با اشاره به اینکه برای مبارزه با کووید ۱۹ به همکاری تک تک مردم نیاز داریم، گفت: حداقل خودمان ماسک بزنیم و به خانواده و اطرافیان‌مان نیز این موضوع را تاکید کنیم

 

به گزارش آبادان خبر، شکراله سلمان‌زاده اظهار داشت : شاهد هستیم که بسیاری از مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، ماسک می‌زنند و برای سلامت خودشان و جامعه احترام قائل می‌شوند.

او افزود: متاسفانه در این بین افرادی هستند که هنوز باور ندارند که بیماری ویروس کرونا در جامعه گسترش پیدا کرده و باعث مرگ و میر عزیزان ما می‌شود، کاش می‌شد آن‌هایی که هنوز این ویروس را جدی نگرفته‌اند را به بخش مراقبت‌های ویژه برد تا ببینند که بیماران بستری در این بخش‌ها با چه زجری نفس می‌کشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه برای مبارزه با کووید ۱۹ به همکاری تک تک مردم نیاز داریم، افزود: حداقل خودمان ماسک بزنیم و به خانواده و اطرافیان‌مان نیز این موضوع را تاکید کنیم و همین مشارکت عمومی به ما در کنترل بیماری کمک خواهد کرد.

سلمان‌زاده ادامه داد: راه‌های انتقال ویروس معلوم است و کافی است چند راه‌حل ساده مثل زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و یا عدم حضور در مهمانی‌های خانوادگی را برای مقابله با آن رعایت کنیم.

او افزود: متاسفانه بیش از ۹۰ درصد ابتلا‌های اخیر به کووید ۱۹ و افرادی که به شدت با این بیماری درگیر شدند مربوط به کسانی است که در جمع‌های شلوغ خانوادگی حضور داشته‌اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: