کد خبر: ١٦١٥٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/26-١٣:٣٣

چگونه مربی از آسیب های احتمالی ورزشکار در حین تمرین جلوگیری کند؟

 

آبادان خبر:اعمال و تدابیر یک مربی ورزش میتواند بسیاری از صدمات را پیشگیری و احتمالا از شدت سایر آسیب ها بکاهد.این اعمال بخشی از وظایف مربیگری بوده و لازم است مربی برنامه های خاصی را جهت بی خطر کردن تمرینات یا بازیها دنبال، و در موارد لزوم نیز استاندارد مراقب را برای ورزشکاران آسیب دیده ارایه کند.مربی ورزش باید به این برنامه ها آگاهی داشته و قادر به انجام آنها باشد.

موارد زیر را در نظر بگیرید:

1)برنامه هایی را دنبال کنید که مواردی همچون بهداشت ورزشکار،بدنسازی،تعلیم مهارت های نوتوانی،تجهیزات و محیط ایمن جهت بازی را شامل شود،تا بدین وسیله در جهت پیشگیری از صدمات کمکی کرده باشد.

2)در مورد هر آسیبی که مطالعه میکنید،که چنانچه یکی از ورزشکاران شمادچار صدمه مذکور شود،طرح فوریتی شما چیست؟تدارکات و پرسنلی که در دست دارید کدامند؟و مهارت شما در ارایه مراقبت فوری اولیه،به نحوی که استاندارد مراقب را تأمین نماید،در چه حد است؟

3)به خاطر داشته باشید که وظیفه مربی ورزش،پس از انجام خدمات اولیه نیز ادامه می یابد.از شما انتظار میرود که در اقدامات نوتوانی برای ورزشکار همکاری کنید.وقتی که آسیبی بوجود می آید،باید یکی از اهداف شما آن باشد که ورزشکار را سالم به فعالیت های ورزشی بازگردانید

 

آبادان،خبرآبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر  اروند،خبر آبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر،خبراروند   

 

جمع آوری:ابوالفضل امیری

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: