کد خبر: ١٥٧٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/07-٠٩:٣٤

فرمانده مرزبانی کشور گفت: امروز مرز‌های کشورمان دارای امنیت پایدار است و این مرهون رشادت‌های نیرو‌های مسلح و مرزبانان کشورمان است.

 

به گزارش آبادان خبر، سردار احمدعلی گودرزی شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از هنگ مرزی دشت آزادگان، اظهار کرد: مرزبان ایران اسلامی با تمام توان و اقتدار آماده صیانت و حراست از مرزهای کشور هستند. 

وی ادامه داد: شهادت دو مرزبان عزیز ما ناراحت‌کننده بود و بنده به خانواده این دو شهید والامقام تسلیت و تبریک عرض می‌کنم، این شهدا در راه وطن به فیض عظیم شهادت نائل آمدند. 

فرمانده مرزبانی کشور گفت: با مسؤولان مرزبانی عراق دیدار داشتیم و در این دیدار بر شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه و نظارت بیشتر  بر مرز‌های مشترک برای جلوگیری از حوادث مشابه تاکید شد.

گودرزی عنوان کرد: امروز مرز‌های کشورمان دارای امنیت پایدار است و این مرهون رشادت‌های نیرو‌های مسلح و مرزبانان کشورمان است.

عصر روز گذشته گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت‌زنی و انجام ماموریت‌های محوله بود که اشرار مسلح با آنان درگیر شدند و در این درگیری مسلحانه سروان "مقداد بویر" و استواریکم "عبداله مومن زاده" از کارکنان هنگ مرزی دشت آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از کارکنان مرزبانی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

منبع:فارس

خوزستان،گشت دریایی مرزبانی،احمدعلی گودرزی،فرمانده مرزبانی کشور،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: