سلمان زاده از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

 

به گزارش آبادان خبر، شکر الله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت نکات بهداشتی که همان استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و شست و شوی مرتب دست‌ها توسط شهروندان همچنان اندک است و تنها ۱۵ درصد مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

او ادامه داد: اگر شهروندان همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نکنند، در روز‌های آینده شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا خواهیم بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به وضعیت شهرستان آبادان در خصوص ویروس کرونا تصریح کرد: این امر بستگی به شهروندان، اصناف و ادارات در رعایت نکات بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک دارد، زیرا این کار بسیار ساده می‌تواند بسیاری از عوارض جدی و حتی مرگ میر بر اثر بیماری کرونا را از بین ببرد.

اعمال محدودیت های  جدید در جنوب غرب خوزستان

سلمان زاده در ادامه گفت: یکسری دستورالعمل‌های کشوری وجود دارند و آن این است، زمانی که شهر‌ها وارد وضعیت قرمز شوند برخی از اصناف و اماکن باید تعطیل گردند که امیدواریم شهروندان طوری رفتار کنند که بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

او افزود: اگر وضعیت قرمز در جنوب غرب خوزستان پایدار باشد قطعا شاهد اعمال محدودیت‌ها خواهیم بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: