کد خبر: ٢٠٢٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/21-١٣:٢٨

مدیرتوسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در ویژه برنامه « هلال اروند» از تشکیل شورای فرهنگی به درخواست متولیان فرهنگی در دیدار با سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در بیست و هشتمین شب از ماه مبارک رمضان، حمید بحرینی مدیرتوسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند، گروه نمایش ترمه اروند و میثم خالدی خوانند بومی مهمان ویژه برنامه « هلال اروند» شدند و از شرکت کنندگان جشنواره موسیقی «نوای چنگ»؛ تقدیر بعمل آمد.

مدیرتوسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در این برنامه تشکیل شورای فرهنگی را یکی از مطالبات نهادهای فرهنگی منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: در دیدار سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند با متولیان فرهنگی، تشکیل و راه اندازی مجدد شورای فرهنگی مطرح و در دستور کار معاونت فرهنگی این سازمان قرار گرفت تا بتوانیم بیش از پیش از خرد جمعی بهره مند شویم.

بحرینی مدیریت توسعه فرهنگی هنری را یکی از ساختارهای مهم، کاربردی و پرمخاطب زیرمجموعه معاونت فرهنگی دانست و گفت: تلاش می کنیم تا با کمک هنرمندان و اهالی فرهنگ، در راستای توسعه فرهنگی هنری منطقه گام های اثرگذاری برداریم.

وی کرونا را عاملی در جریان سازی و اثر گذاری نقش فضای مجازی عنوان کرد و افزود: اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از مهم ترین مقوله هایی بود که با بحران کرونا متحمل آسیب های فراوانی شد؛ از همین روی تلاش کردیم با مشارکت هنرمندان در بستر فضای مجازی فعالیت های مستمری داشته باشیم.

بحرینی خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر توانستیم بیش از ۱۵جشنواره فرهنگی و هنری به صورت مجازی در پیج خانه و همخانه با عنوان پویش در خانه بمان و با همکاری موسسات و آموزشگاه های فرهنگی هنری برگزار کنیم.

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در سال جاری تلاش خواهیم کرد حمایت از آثار فرهنگی هنری را بیش از پیش سرلوحه فعالیت هایمان قرار دهیم تا بتوانیم در سطح کلان آثار هنرمندان منطقه را ارائه و نمایش دهیم.

در ادامه ویژه برنامه « هلال اروند » نیز تعداد دیگری از شرکت کنندگان جشنواره موسیقی نوروزی« نوای چنگ» مورد تقدیر قرار گرفتند؛ برگزیدگان این شب عبارت بودند از: آوا رحمانی، کوروش رحمانی، هلنا مدنی، رها کرم پور، هلیا کرم پور، محمدرضا شریفات پور، روژان مقدم نیا، معصومه خجسته، ضحا هاشم پور، آمنه موسوی، حسین ضرغامیان، مرتضی عیسی زاده، پوریا اورک، دانیال مطور،علیرضا مجدمی، مهدی وائلی و هستی مطوری.

 

مناطق آزاد،منطقه آزاد اروند،کرونا،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: