کد خبر: ١٩٤٩١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/28-١٠:٤٨

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف دو فروند شناور تجاری حامل محموله ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در بندر آبادان خبر داد.

 

 

به گزارش آبادان خبر، سردار "لطفعلی پاکباز " در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، روز گذشته حین کنترل شناور های عبوری درسواحل خلیج همیشه فارس به دو فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بندر آبادان در حرکت بوده مظنون شده و آنها را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان افزود: ماموران در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده ۷۲ هزار قوطی ماءالشعیر،۱۱۸ هزار قوطی نوشابه انرژی زا، ۱۸۰ بسته پودر کاپوچینو ، ۵ هزار و ۴۰۰ عدد آبمیوه و  ۸ هزار و ۴۰۰ قوطی آناناس که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشورمان بارگیری شده بود، کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری هر دو ناخدای شناور های مذکور به اتهام حمل بار قاچاق، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۲۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

 سردار پاکباز در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی خوزستان با ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی و انتظامی ، ادارات و ارگان های دولتی و مرزنشینان تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،قاچاق

منبع: ایلنا

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: