کد خبر: ١٦٧٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/01-١٧:٤٢

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: حضور بازیکنان خارجی با کیفیت در ترکیب تیم‌های ایرانی افزایش کیفیت بازی‌های لیگ برتر بسکتبال را در پی‌دارد.

 

به گزارش آبادان خبر، هماد سامری روز شنبه اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر بسکتبال در این فصل نسبت به فصل‌های گذشته به لحاظ فراگیری کرونا و متمرکز شدن بازی‌ها شرایط سخت‌تری دارد و از سویی برخی تیم‌های حاضر در لیگ با جذب بازیکنان خارجی در اندیشه قهرمان شدن هستند.

وی افزود: حضور بازیکنان خارجی هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی شرایط را به سود تیم‌ها کرده و درصد موفقیت آنها در هر بازی بیشتر از تیم‌هایی است که از بازیکن خارجی سود نمی‌برند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برخی تیم‌هایی که در فصل‌های گذشته جزو تیم‌های درجه دوم حساب می‌شدند امسال با جذب بازیکن خارجی به تیم‌های درجه یک لیگ برتر بسکتبال ایران تبدیل شده‌اند.

سامری بیان کرد: متاسفانه تیم پالایش نفت آبادان مجوز جذب بازیکن خارجی از سوی وزارت نفت را ندارد ولی با جذب بازیکنان خوب داخلی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

وی افزود: در لیگ برتر امسال ۶ تیم با جذب بازیکن خارجی و بازیکن مطرح داخلی جزو مدعیان قهرمانی هستند و ما برای کسب این عنوان باید با آن تیم‌ها رقابت نزدیکی داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره به دشواری مسابقات به صورت متمرکز گفت: مسابقات به دلیل شرایط کرونایی به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود که این مساله باعث خستگی تیم‌ها و تحلیل بدنی بازیکنان می‌شود.

سامری ادامه داد: ما در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم که صعود از آن دشواری خاص خود را دارد ولی برای تیم ما که مدعی قهرمانی است فرقی ندارد در کدام گروه و با چه تیم‌هایی بازی می‌کند.

وی بیان کرد: کیفیت تیم‌های حاضر در گروه الف کاملا یکسان است و نمی‌توان گفت کدام بازی آسان است؛ در این گروه حداقل سه تیم مدعی قهرمانی حضور دارند که بر خلاف ما دارای بازیکن خارجی هستند.

سامری گفت: خدا را شکر و به لطف تلاش بازیکنان در بازی نخست توانستیم حریف خود را شکست دهیم و در ادامه راه نیز برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: در لیگ امسال جای هواداران خالیست؛ حضور آنها باعث افزایش کیفیت مسابقات می‌شد ولی نبودن آنها شور و هیجان را از لیگ کاهش داده است.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال به دلیل آغاز اردوی تیم ملی ایران متوقف شد و هنوز برنامه هفته سوم این مسابقات از سوی فدراسیون بسکتبال اعلام نشده است.
منبع:ایرنا

 


بسکتبال بانوان نفت آبادان در سودای قهرمانی
به گزارش آبادان خبر، شایسته متشرعی روز پنجشنبه گفت: تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان تمرینات پیش فصل خود را با کیفیت مناسبی برگزار، و با آمادگی کامل وارد مسابقات لیگ برتر شد.

وی افزود: هدف باشگاه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بانوان است که در این راستا اقدام به جذب بازیکنان تاثیرگذار و با کیفیت کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با اشاره به پیروزی این تیم در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: بازی نخست برای همه تیم‌های بزرگ و کوچک دنیا سخت است زیرا بازیکنان در شرایط مسابقه نیستند.

متشرعی بیان کرد: ما در ۲ بازی نخست حریفان خود را تحت تاثیر قرار دادیم و با شرایطی به پیروزی رسیدیم که شایستگی آن را داشتیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان بومی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: در این تیم بازیکنان بومی و جوانی حضور دارند که می‌توانند در آینده بسکتبال کشور تاثیرگذار باشند و باید به آنها میدان داد تا به تجربه لازم برای حضور در مسابقات دست یابند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: لیگ برتر بسکتبال ایران شرایط خاص خود را دارد زیرا چند تیم مدعی قهرمانی هستند و برای کسب این عنوان هدفگذاری کرده‌اند.

وی افزود: در بسکتبال ایران پدیده‌هایی هستند که نمایش قابل قبولی در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر داشتند که به طور قطع مورد نظر کادر فنی تیم ملی قرار خواهند گرفت.

تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در ۲ بازی ابتدایی لیگ برتر برابر تیم‌های مولتی کافه مشهد و صنعت مس رفسنجان به برتری رسید.

ادامه بازی‌های ‌لیگ برتر بستکبال بانوان، به دلیل برگزاری تمرین تیم ملی بسکتبال هنوز مشخص نشده است.
منبع:ایرنا

 

پیروزی قاطع نفت آبادان در آغاز لیگ برتر بسکتبال بانوان

به گزارش آبادان خبر، تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گام اول را در رقابت‌های این فصل بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور محکم برداشت و به نوعی برای رقبا قدرت نمایی کرد.

تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان از گروه ب این رقابت‌ها توانست با پیروزی قاطع 99 بر 63 رقیب خود یعنی سپهرداد تهران را شکست دهد.

این تیم توانست در کوارتر های اول تا چهارم به ترتیب با نتایج23بر 13، 21بر 6، 30بر 22 و25 بر 22 از پیش رو بردارد.

قرار است طلایی پوشان آبادانی، فردا دومین دیدار خود را در مقابل مولتی کافه‌ی مشهد برگزار کنند.

این مسابقات در فصل جدید، به‌دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ به‌صورت متمرکز در پایتخت پیگیری خواهد شد.
منبع:فارس

 

۴ نفتی در فهرست تیم ملی بسکتبال
به گزارش آبادان خبر، از سوی مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران چهار بازیکن پالایش نفت آبادان به اردوی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا(پنجره دوم) دعوت شدند.

رسول مظفری، سعید داور پناه، محمد حسن زاده، امیر صدیقی چهار بازیکنی هستند که می بایست ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۳ آبان خود را در سالن بسکتبال مجموعه آزادی به سرپرست این تیم معرفی کنند.
منبع:فارس

 

شروع پرقدرت نفت آبادان در لیگ بسکتبال بانوان
به گزارش آبادان خبر، هفته اول و دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان گرامیداشت شهدای مدافع حرم، دیروز و امروز در گروه ب و با انجام ۶ دیدار پیگیری شد.

این رقابت‌ها به علت شیوع ویروس کرونا، نیمه متمرکز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می‌شود که در گروه ب مسابقات، ۶ تیم حضور دارند.

نتایج هفته اول گروه ب:
پالایش نفت آبادان ۹۹ -۶۳ سپهرداد تهران
بانوان شهرگرگان ۶۷ - ۵۸ نوشت افزار کنکو
مولتی کافه مشهد ۴۷ - ۷۵ شورای شهر و شهرداری قزوین

نتایج هفته دوم گروه ب:
نوشت افزار کنکو تهران ۵۸ - ۶۲ شورای شهر و شهرداری قزوین
پالایش نفت آبادان ۸۳ - ۵۱ مولتی کافه مشهد
بانوان شهر گرگان ۷۳ - ۷۶ سپهرداد

هفته اول و دوم گروه الف پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با حضور هفت تیم برگزار شد.
منبع:خبرگزاری صدا و سیا

 

قدرت نمایی بانوان پالایش نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال
به گزارش آبادان خبر، رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور امروز آغاز شد که تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان از گروه(ب) این رقابت‌ها توانست با پیروزی قاطع ۹۹ بر ۶۳ رقیب خود یعنی سپهرداد تهران را شکست دهد.

شاگردان شایسته متشرعی در این دیدار توانستند در هر چهار کوارتر ها حریف خود را شکست دهند.

در همین راستا نمایندگان بسکتبال بانوان آبادان در این دیدار با نتایج ۲۳ - ۱۳، ۲۱ - ۶، ۳۰ - ۲۲ و ۲۵ - ۲۲ حریف تهرانی را مغلوب خود کردند.

لازم به ذکر است که مرحله اول این رقابت ها به دلیل افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹ به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است و شاگردان متشرعی در دومین دیدار خود فردا جمعه ۲۳ آبان ماه جاری، از ساعت ۱۳ با تیم مولتی کافه‌ی مشهد به رقابت خواهند پرداخت.

در این دیدار به ترتیب فروتن فرد(۱۷)، شهریاری(۱۶)، تقی زاده(۱۳) و شاهین زاده(۱۳) از پالایش نفت امتیاز آورترین بازیکنان تیم و دیدار بودند. در پایان این رقابت فروتن فرد به عنوان امتیاز آورترین بازیکن زمین معرفی شد
منبع:برنا
خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: