کد خبر: ١٦٣٠٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/03-٢٢:٥٠

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان از مسئولان این شهرستان خواست ۲۰۰نفر بازرس تازه نفس به فرمانداری جهت بازرسی های میدانی از اصناف و اماکن معرفی کنند .

 

به گزارش آبادان خبر، طاهری معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان در نشست  بررسی رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این شهرستان که با حضور اعضای ستاد کرونای آبادان  برگزارشد گفت:اتاق بازرگانی،سمن ها وبسیج در مانور سلامت هفته گذشته سنگ تمام گذاشتند وخیابان به خیابان ماسک توزیع کردند .

او بابیان اینکه در پارک ۱۷هکتاری با وجود خاموشی ولی همچنان شاهد حضور مردم در آنجا هستیم افزود: متاسفانه در زمینه خاموشی پارک و بوستان ها ارگان های ذیربط کم کاری کردند و حتما باید به این موضوع  رسیدگی شود.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان تصریح کرد: با وجود  اخطار مکرر به رستوران ها وفست فودی ها اما همچنان شاهد فعالیت آنها به صورت حضوری هستیم واگر در مدت یک هفته  مسئله عدم پذیرش مشتریان را رعایت نکنند تعطیلی کامل این اصناف را در دستور کار ستاد کرونا قرار خواهیم داد.

کیانی دبیر شورای تامین نیز در این نشست با بیان اینکه در وضعیت مافوق قرمز هستیم گفت:مشکل ما با گفتن جمله اوضاع خوب است حل نمی شود،ما باید وارد عمل شویم.

او افزود: در چند ماه گذشته در مراسم ترحیم وعزا تنها ۱۰نفر مجاز به حضور بودند ولی متأسفانه در مدت گذشته شاهد حضور چند صدنفری افراد در این مراسم بودیم که حتما باید مورد رسیدگی قرار گیرد..

آقامیری رئیس مرکز بهداشت آبادان هم در این نشست بابیان اینکه  درحال حاضر ما با رهاشدگی در مسئله رعایت شیونه نامه ها مواجه هستیم، گفت: متأسفانه یکی از مسئله هایی که با آن دست وپنجه نرم می کنیم مراسمات عزاداری وحضور بی رویه افراد در آرامستان ها وپخش خیراتی مثل خرما وشیرینی و... در آنجاست.

عبیات معاون خدمات شهری شهرداری با نفی کم کاری شهرداری در مسئله خاموشی و غرق آب کردن پارک ها گفت: ما تمام توان خود را برای انجام وظیفه ی موکول به خود انجام دادیم ولی افراط در غرق آب کردن بوستان ها باعث آسیب به بافت آن می شود.

او افزود: اکیپ ها وگروه های مختلف ما در تمام سطح شهر مشغول گند زدایی هستند و از این پس نیز ما بیش از پیش بر مسئله غرق آب کردن بوستان ها وخاموشی پارک وها ساحل بهمنشیر واروند نظارت خواهیم کرد.

حسن پور رئیس تعزیرات آبادان هم گفت:شعار باید با عمل یکی باشد، ما باید با کارشناسی کامل وارد عمل شویم بازاریان خانواده دارند وتعطیلی اصناف آنها را با مشکل بزرگی در معیشت مواجه میکند.

در پایان نشست مصوب شد که همچنان روند غرق آب کردن وخاموشی پارک و بوستان ها درپیش گرفته شود، نظارت های میدانی از اصناف و اماکن از سر گرفته شود، وهمچنین ۲۰۰نفر بازرس تازه نفس به فرمانداری معرفی شوند تا ابلاغ آنها جهت بازرسی های میدانی صادر شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبرآبادن،اخبارآبادان،آبادان  خبر،آبادان  نیوز،منطقه آزاد اروند  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: