کد خبر: ١٦٢٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/01-١١:٥٥

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز ۸۱ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه  همچنان جنوب غرب خوزستان از لحاظ گسترش ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد گفت: دیروز 81نفر بیمار مبتلا به این ویروس در این منطقه شناسایی شدند که این تعداد بیشترین آمار نسبت به دو ماه گذشته است .

او ادامه داد: تعداد مرگ ومیر ، بیماران بستری ومبتلا به ویروس کرونا در حال افزایش است به همین منظور از شهروندان عزیز خواهشمندیم دستورالعمل های بهداشتی را بیشتر از گذشته رعایت کنند و تاجایی که امکان دارد از منزل خارج نشوند.

برگزاری مانور سلامت در آبادان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص برگزاری مانور سلامت تصریح کرد: هدف از برگزاری مانور این بود که وضعیت قرمز شهرستان از لحاظ ویروس کرونا به شهروندان گوشزد شود .

سلمان زاده گفت: بازدید میدانی از بازار و کسبه ها نشان می دهد که رعایت استفاده از ماسک و دستورالعمل های بهداشتی بیشتر شده است منتهی این امر باید به  85درصد برسد تا بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم .

او در پایان اضافه کرد: متاسفانه حضور مردم در بوستان ها ، بازارها ، برگزاری مراسم خانوادگی و دورهمی ها همچنان ادامه دارد .

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبرآبادن،اخبارآبادان،آبادان  خبر،آبادان  نیوز،منطقه آزاد اروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: