کد خبر: ١٦٢٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/29-٢٣:٠٣

علت بوجود آمدن اختلال هراس پیچیده است و هیچ عامل مجزاییبه تنهایی نمی تواند همه موارد این اختلال را توجیه کند.علاوه بر آن تعیین علل ویژه ی اختلال در مورد هر فرد مجزایی غیرممکن است.

 

به گزارش آبادان خبر، بهترین کاری که بر پایه تحقیقات حاضر میتوانیم انجام دهیم این است که درباره انواع عوامل موثر بر این اختلال که بر اساس مطالعات انجام شده روی گروه های بزرگ از افرادی که دارای این مشکل هستند به دست آمده است بحث کنیم.

آگاهی از این مسئله که آیا نتایج این مطالعات با مورد شما همخوانی دارد یا خیر امکانپذیر است. بنابراین اگر در جایی خواندید که اختلال هراس یا عدم تعادل مواد شیمیایی در مغز، ژن های معیوب و یا تربیت غلط ایجاد می شود مطلبی را که خوانده اید باور نکنید.

این عوامل ممکن است در مورد برخی صحیح باشد ؛ اما آنها فقط بخشی از ماجرا هستند.شاید بهترین شیوه ی فکر کردن درباره علت مشکل هراس ، فهم این مسئله باشد که به احتمال قوی این مسئله با تعامل پیچیده بیت عوامل روانی (یادگیری های قبلی، باور و ...)عوامل بیولوژی (آسیب پذیری ژنتیکی) و عوامل محیطی مانند (استرس) ایجاد می شود. با وجودی که برای غلبه بر هراس، فهم کاملا های هراس ضرورتی ندارد،فهمیدن شیوه هایی که عوامل مختلف بر این مشکل نفوذ می گذراند و می تواند یک آموزنده باشد.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: