مانور مقابله با شیوع ویروس کرونا و اعلام عمومی وضعیت قرمز در آبادان صبح امروز سه شنبه ۲۹ مهر با حضور دستگاه های اجرایی شهرستان آغاز شد.

 

به گزارش آبادان خبر، در این مانور که با حضور دکتر موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و سایر مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد ، خودروهای خدماتی ضمن نصب علایم هشدار دهنده ، وضعیت قرمز شیوع کرونا و هشدار انتشار گسترده این ویروس خطرناک را اعلام کردند.
همچنین چادرهای ویژه تب سنجی و اهدای ماسک رایگان در ۲۸ نقطه از سطح شهرستان با هدف ارائه خدمات و تذکر به شهروندان راه اندازی شد.
محمد حسین عبیات معاون خدمات شهری شهردار آبادان در مانور ضمن اعلام آمادگی کامل شهرداری آبادان برای حضور در این مانور مهم گفت: بنا به دستور فرماندار محترم و ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان ، همکاران بنده در واحدها و سازمان های مختلف خدمات رسان مانند آتش نشانی ، تاکسی رانی و اتوبوس رانی با آمادگی لازم در این مانور شرکت دارند.
وی افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور آتش نشان ، سازمان اتوبوسرانی با ۴ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و سواری و سازمان تاکسیرانی با ۳۰ دستگاه خودروی تاکسی در این مانور حضور پیدا کردند.ضمن اینکه مطابق پروتکل اعلامی بر روی تمامی خودروها علایم هشدار دهنده نصب شده است.
معاون شهردار آبادان یادآور شد: تعداد ۵ هزار عدد ماسک تهیه و در اختیار تیم های مورد نظر قرار گرفت تا به همراه نمایندگان هلال احمر و بهداشت ، علاوه بر انجام تب سنجی و ارائه تذکرات لازم به شهروندان ، در میان افرادی که ماسک ندارند توزیع شود.
عبیات خاطرنشان کرد: محله کفیشه و حوالی بلوار طیب در حوزه شهرداری آبادان برای اجرای مانور در نظرگرفته شده است و سعی خواهیم کرد مطابق دستورالعمل های صادر شده از فرمانداری محترم آبادان وظیفه خود را به نحو احسن اجرا کنیم.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،خبراروند،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: