کد خبر: ١٥٨٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/10-١٨:٢٧

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: بیش از هزار کلاس سنگی یعنی بیشترین مدارس سنگی کشور در استان خوزستان وجود دارد که امیدواریم خیرین به مدد ما بیایند تا شاهد برچیدن مدارس خطرساز باشیم.

 

به گزارش آبادان خبر، زیبا صالح‌پور در مراسم افتتاح یک مدرسه در باوی که امروز (۱۰ مهر) در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته و سال جاری چند اولویت را در دستور کار خود قرار دادیم که یکی از آن‌ها تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی است که به دلیل شرایط اقتصادی توسط دولت نیمه‌تمام رها شده بود. تا این لحظه توانستیم ۵۲ پروژه نیمه‌تمام را یا به اتمام برسانیم و یا در حال انجام داریم. یکی دیگر از سیاست‌های ما برچیدن مدارس سنگی در مناطق کم برخوردار و عشایری است.

وی افزود: بیش از هزار کلاس سنگی یعنی بیشترین مدارس سنگی کشور در استان خوزستان وجود دارد که امیدواریم خیرین به مدد ما بیایند تا شاهد برچیدن مدارس خطرساز باشیم. سیاست مجمع خیرین و سازمان نوسازی مدارس نیز توجه به مناطق کم برخوردار است.

صالح پور بیان کرد: بعضا در اهواز مناطقی داریم که تا اکنون نیز مدرسه ندارند، در برخی دیگر نیز تراکم جمعیت بالا است اما به همت خیرین در این مناطق پروژه‌هایی در حال انجام است. همچنین در شهرستان باوی از سال ۹۶ تاکنون هشت پروژه خیرساز انجام شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: در سیل سال گذشته ۴۵۸ کلاس درس در قالب ۱۱۴ مدرسه آسیب دیدند که به لطف خیرین بازسازی شدند. همچنین در مسجدسلیمان ۱۵۰ کلاس بر اثر زلزله آسیب دید که خیرین، گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران به کمک آمدند تا آسیب جبران شود.

منبع:ایسنا

خوزستان،مدارس سنگی،زلزله،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: