کد خبر: ١٥٦٨٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/02-٢٠:١٢

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به نظرم استفاده از ارز دیجیتال برای قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی در فوتبال ایران شدنی است و پیشنهاداتم را به سازمان لیگ داده‌ام.

 

به گزارش آبادان خبر، درباره پیشنهاداتش برای استفاده از ارز دیجیتال در عقد قراداد با مربیان و بازیکنان خارجی در فوتبال ایران، گفت: من این پیشنهاد را به سازمان لیگ داده ام و مسئولان این سازمان باید آن را بررسی کنند. باید دید آیا این پیشنهاد می تواند معضل استفاده از بازیکن و مربی خارجی در فوتبالمان را رفع کند.

وی افزود: منشا عدم حضور بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران به خاطر مشکلات ارزی و تحریم های بین المللی است. سازمان لیگ باید این پیشنهاد را بررسی کند و در صورتی که استفاده از ارز دیجیتال شدنی باشد، با پیشنهاد دهندگان، دستگاه های نظارتی و کارشناسان جلسه مشترک بگذارد و ابعاد مختلفش را در نظر بگیرد. 

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سئوال که «آیا فکر می کنید اجرای چنین طرحی در فوتبال ایران شدنی باشد؟» تاکید کرد: فکر می کنم شدنی است. می شود برای جلوگیری از خروج ارز از کشور، به این بخش ورود کرد ولی این یک بحث دو طرفه است. باید طرف قرارداد هم به عقد چنین قراردادی راضی باشد. به شخصه فکر می کنم امکان استفاده از «وب مانی» نسبت به سایر شیوه ها بیشتر باشد. 

آذری در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص وضعیت تیم فولاد خوزستان در نقل و انتقالات تابستانی تاکید کرد: ما ۹۸ درصد تیم فصل قبل را حفظ کرده ایم. تمرینات هم با انرژی آغاز شده است. هدف گذاری فولاد حضور قدرتمند در سه جام یعنی لیگ برتر، جام حذفی و مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است. ان شاءالله بتوانیم موفقیت فصل قبل را حفظ و آنرا ارتقا بدهیم. 

وی ادامه داد: قبل از آنکه پنجره نقل و انتقالاتمان بسته شود، بازیکنان خوبی گرفتیم. منتظر رسیدگی به دادخواستمان نسبت به رفع محرومیت هستیم. امیدوار و خوشبین هستیم که حق فولاد داده شود. بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته ایم که آنها را به زودی و بعد از رفع محرومیت به هواداران معرفی می کنیم. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت «موسی کولیبالی» و «لوسیانو پریرا» دو بازیکن خارجی این باشگاه هم گفت: کولیبالی که در ایران است و فکر می کنم از امروز به تیم ملحق شود. پریرا هم تست کرونا داده و حداکثر تا یکشنبه هفته بعد به تیم فولاد اضافه می شود. 

آذری در پایان گفت: یک اردوی آماده سازی و چند بازی تدارکاتی در تهران داریم. تا شروع مسابقات لیگ که فکر می کنم هفته اول آبان باشد، دو یا سه اردوی دیگر خارج از اهواز خواهیم داشت.

منبع:مهر

خوزستان،فولاد خوزستان،دیجیتا،ارز دیجیتال،سازمان لیگفاخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: