کد خبر: ١٥٤٤٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/23-٢٣:١٩

فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان در گروه سینمایی «هنروتجربه» اکران می شود.

 

به گزارش آبادان خبر ، این فیلم حاصل تلاش کارگردان در به تصویر کشیدن حضور عباس کیارستمی در کلاس های درس فیلمسازی او در اسپانیا و کلمبیا است. این فیلم، روایت تازه ای از نوع نگاه کیارستمی به زندگی و سینما است که ثانی به مدت ۴ سال، در کارگاه های کیارستمی نوع نگاه یک مولف، دیدگاه و جهان بینی او را به تصویر کشیده است.

فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» قرار است از سه شنبه ۲۵ شهریورماه در گروه سینمایی «هنروتجربه» اکران شود.

محمودرضا ثانی پیش از ساخت فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده»، کتاب «عباس کیارستمی و درس هایی از سینما» را تالیف کرده است. این کتاب به زبان های مختلف ترجمه و در ایران و آمریکا چاپ و توزیع شده است.

کارگردان فیلم «کیارستمی وعصای گمشده» از شاگردان کیارستمی بوده است و در این فیلم سعی کرده اثری مستقل بر اساس رویکرد و نگاه کیارستمی به زندگی بسازد. به دلیل حساسیت ثانی در چگونگی نمایش استقلال نگاه کیارستمی، تدوین این فیلم تجربی ۹۰ دقیقه ای سه سال طول کشید و اکنون آماده اکران در سینما است.

لازم به توضیح است آیین افتتاحیه فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» روز سه شنبه ۲۵ شهریورماه ساعت ۱۸ در موزه سینمای ایران برپا می شود.

منبع:سوره سینما

عباس کیارستمی،عصای گمشده،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،هنر و تجربه 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: