کد خبر: ١٢٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/11/20-٠٩:٤٥

شهردار آبادان گفت: شهرداری آبادان در راستای سیاست هر محله یک زمین فوتبال، در محلات ۲۴گانه این شهرستان زمین ورزشی احداث می‌کند.

 

 

به گزارش آبادان نیوز :محمودرضا شیرازی در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری آبادان ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امروز سه زمین چمن مصنوعی در سه محله کم برخوردار شهر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این سه زمین فوتبال در سه کوی نیرو، کوی کارگر و شهرک قائم آبادان واقع شده است تصریح کرد: این سه زمین فوتبال با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

شیرازی عنوان کرد: با احداث این سه زمین فوتبال، شهرداری آبادان در راستای سیاست هر محله یک زمین فوتبال، گام مثبت دیگری برداشت.

شهردار آبادان افزود: در شهر آبادان تعداد زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی به عدد ۱۳ رسیده و سه زمین چمن دیگر در محلات دیگر شهر نیز در حال احداث است.

وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم تمام محلات ۲۴گانه شهر را از این حیث پوشش دهیم و این مکان‌ها را دارای زمین ورزشی کنیم.

شهردار آبادان گفت: پروژه محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آبادان نیز در محدوده ورودی شهر از طرف جاده اهواز در حال اتمام و در حال آماده سازی است و ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع، مساحت سوله احداثی بوده که بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه برداشته است.

شیرازی یادآور شد: بلوار تانک فارم نیز به طول سه کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان و بلوار ساحلی در طول چهار کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در ساحل بهمنشیر تا پیش از عید نوروز به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فاز دوم بوستان سعدی نیز تا هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد که با چهار هکتار مساحت، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

 

 

خبر آبادان ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: