کد خبر: ١١٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/11/15-٠٨:٤٠

فرماندار بندر ماهشهر از تشکیل کمیته توسعه سرمایه گذاری در این شهرستان به منظور جذب سرمایه گذارن بخش خصوصی و توسعه اشتغال و کار آفرینی خبر داد

 

به گزارش آبادان نیوز :فرماندار بندر ماهشهر از تشکیل کمیته توسعه سرمایه گذاری در این شهرستان به منظور جذب سرمایه گذارن بخش خصوصی و توسعه اشتغال و کار آفرینی خبر دادˈمنصور قمرˈدر نشست شورای اداری و تشکل های مردم نهاد ماهشهر با حضور استاندار خوزستان، افزود:این کمیته به منظور بهره برداری کیفی از صنایع موجود در شهرستان و توسعه همه جانبه بخش های عمرانی و اقتصادی تشکیل شده است. 


وی از تدوین سند توسعه چشم اندار بندر ماهشهر در راستای تحقق اهداف برنامه توسعه خبر داد و اظهار داشت:صنایع موجود در شهرستان تعامل خوبی با مجموعه شهرستان دارد و در تلاش هستیم از آنها در ارتقاء شاخص های رفاهی در ماهشهر بهره بگیریم.

قمر، گردش مالی صنایع پتروشیمی ماهشهر در بانک های شهرستان را خواستار شد و ادامه داد:این اقدام می تواند در جذب سرمایه گذار و توزیع تسهیلات بانک های شهرستان به صنایع کوچک و تولیدی تاثیرگذار باشد.

وی توسعه بخش های پایین دستی پتروشیمی در بندر ماهشهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:توسعه سایت های صنایع پایین دستی در ماهشهر می تواند زمینه ایجاد فرصت های مناسب شغلی در منطقه شود. 

وی با بیان وجود 90 هزار هکتار زمین کشاورزی در شهرستان ماهشهر، بر لزوم توسعه این بخش نیز تاکید کرد و گفت:بسیاری از جوانان منطقه خواستار مشارکت در بخش کشاروزی هستند و در صورت تامین آب مورد نیاز، فرصت های شغلی جدیدی نیز در این بخش ایجاد می شود.

فرماندار بندر ماهشهر همچنین بر استفاده از ظرفیت گردشگری آبی در منطقه تاکید کرد و گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در شهرستان در ایام نوروز، تحول بخش گردشگری منطقه به ویژه گردشگری دریایی را شاهد هستیم.


خبر ماهشهر ،اخبار ماهشهر 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: