کد خبر: ٢١١١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/30-١١:٠٨

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم که از بازی با سایپا و دیگر دیدارهای خانگی با امتیاز از زمین خارج شویم و نباید اشتباه کنیم.

 

به گزارش آبادان خبر؛ علی فیروزی با اشاره به شرایط خوب این تیم پیش از بازی با سایپا، اظهار کرد: اردوی تیم در تهران از نظر روحی روانی و فنی کمک بسیار خوبی به تیم داشت. در حال حاضر شرایط‌مان خوب است و امیدوارم در بازی با سایپا نتیجه خوبی بگیریم و البته باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم که از این بازی و دیگر دیدارهای خانگی با امتیاز از زمین خارج شویم و نباید اشتباه کنیم زیرا پیش از این امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم. ضمن این‌که مردم آبادان در بازی‌های خانگی پیش‌رو انتظار برد دارند.

وی بیان کرد: البته نباید کاری شود که بار مضاعفی روی دوش بازیکنان ایجاد شود. در فوتبال حادثه و اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل پیش‌بینی نیستند ولی ما محکوم به کم کردن اشتباه در بازی‌های آینده هستیم و با بهره‌گیری از فرصت‌ها باید بتوانیم امتیازات خوبی جمع‌آوری کنیم. به هر حال برای این‌که شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم، در دیدار با سایپا محکوم به برد هستیم.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: باید بتوانیم شرایط خوب‌مان را تا بازی با سایپا حفظ کنیم. کسب سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است و به اندازه شش امتیاز ارزش دارد. امیدوارم این اتفاق خوب برای صنعت نفت آبادان رقم بخورد.

وی در پاسخ به این سوال که گویا مطالبات باشگاه صنعت نفت آبادان از دراگان اسکوچیچ توسط فدراسیون فوتبال پرداخته شده است؟ گفت: اطلاع دقیقی از این ماجرا ندارم و بهتر است که مدیریت باشگاه در این خصوص توضیح هد.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوزورزشی،فوتبال،صنعت نفت آبادان
منبع : ایسنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: