کد خبر: ١٦٨١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/04-١٨:١٤

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت:طرح ساماندهی انبارهای شخصی و حقوقی نگهداری کالاهای وارداتی به ویژه ته لنجی به منظور مدیریت ، کنترل و نظارت بر عرضه کالا در آبادان آغاز شد.

 

به گزارش آبادان خبر، بیژن ربیعی روز سه‌شنبه درحاشیه نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری آبادان اظهار داشت: هم اکنون ۳۹۶ انبار در شهرستان آبادان در سامانه مربوطه که در اختیار اداره صمت است ثبت شده است که البته باید شرایط این انبارها از لحاظ استاندارد و رعایت موازین بهداشتی کنترل شود.

وی به مجاز اعلام شدن ورود ۹۰ قلم کالای همراه ملوان به عنوان ته‌لنجی با هدف رونق کسب و کار در شهرهای مرزی اشاره کرد و ادامه داد:کمیته‌ای به منظور شناسایی و ساماندهی انبارهای جدید در آبادان از امروز تشکیل شده و کار خود را با دبیری اداره صمت آبادان آغاز کرد.

ربیعی به تجار و واردکنندگان کالاهای ته‌لنجی توصیه کرد مشخصات انبارهای شخصی دپو کالا را در سامانه مربوطه ثبت کرده یا با مراجعه حضوری به اداره صمت معرفی کنند چرا که اگر کالای وارداتی در محل هایی غیر از انبارهای ثبت شده در سامانه نگهداری و خارج از شبکه عرضه شوند تحت عنوان احتکار ضبط می شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان اظهار داشت: ملوانان و وارد کنندگان کالاهای ته‌لنجی باید قبل از ترخیص کالا برای توزیع در بازار شهرستان آبادان، به منظور عدم خروج تجمیعی کالا از شهرستان به سرزمین اصلی همچنین معرفی انبار نگهداری کالا اقدام کنند تا اداره صمت براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار نسبت به قیمت‌گذاری کالاها اقدام ‌کند.

ربیعی ادامه داد : با هدف رونق کسب و کار در شهرهای مرزی واردات ۹۰ قلم کالا مجاز اعلام شده است تا کسب و کار در شهرهای مرزی رونق گرفته و کالاها با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرند.

آبادان دارای ۱۵ هزار واحد صنفی است.


خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: