کد خبر: ١٦٣٠٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/03-٢٣:٢٣

ماجرای پیراهن مشکی سیروس پورموسوی زمانی داغ شد که مهدی تارتار در یکی از برنامه‌ها به آن اشاره کرد و با لفظ جادویی از آن یاد کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، از خیلی مدت پیش داغ شده است و بارها به اشکال مختلف به آن پرداخته شده است. یکی از کسانی که طی این مدت در معرض اتهام مربوط به جادو قرار گرفت، سیروس پورموسوی است؛ سرمربی سابق فولاد، استقلال خوزستان و پارس جنوبی که در این فصل هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده گرفته و توانسته علیرغم تمامی مشکلاتی که این تیم دارد، نفرات خوبی را به خدمت بگیرد. 

پورموسوی با آن پیراهن مشکی‌اش بارها مورد اتهام قرار گرفت و یکی از کسانی که به شکل علنی به این موضوع اشاره کرد، مهدی تارتار بود. در پایان یکی از دیدارها، پورموسوی و تارتار با یکدیگر بحث لفظی داشتند که این ماجرا تا پای برنامه زنده تلویزیونی نیز کشیده شد. موسوی به عدم دست دادن تارتار در مراسم پیش از بازی اشاره کرد و تارتار نیز او را متهم به پوشیدن پیراهن مشکی جادویی‌اش کرد. سیروس پورموسوی با حضور در برنامه آنتن درباره این موضوع توضیح داد و با رد جادویی بودن آن، مدعی شد که تنها یک قوت قلب و احساس خوب برای اوست.

 

سرمربی نفت آبادان در این‌باره گفت: در خانه فکر کنم 9 پیراهن شبیه و همرنگ این و همین الان در اردوی تیم هم یکی دارم. از این تعداد شاید یکی از پیراهن‌ها دکمه ارجینال سفید داشته باشد و بقیه آنها را خودم تغییر دادم و سفید کردم! از خودم تعریف نمی کنم اما هر کس دوست دارد یک تیپ خاص داشته باشد، یک زمان به من می گفتند تنها مربی سیبیلوی فوتبال ایران. یک سری هم به این پیراهن گیر دادند و فکر میکنند همین یک پیراهن را دارم. 

 

وی با اشاره به اعتقاد و وسواس خاص خود قبل از بازی‌ها به نکته جالبی اشاره می‌کند: شما یک دوربین مخفی بگذارید و روز قبل از بازی دنبالم کنید. شب قبل از بازی باید یک خرید کنم. پیراهن، کفش، جوراب و یا هر چیزی. من این پیراهن را می‌خریدم و دکمه ‌های آن را همسرم  تغییر می‌داد و دکمه سفید می‌دوخت.

پورموسوی درباره اینکه به چه دلیل رنگ دکمه‌های پیراهن را تغییر می‌داده گفت: من دوست داشتم خوش تیپ باشم. وقتی بازیکنان به من نگاه می‌کنند حس کنند مربی‌شان شاداب و با انرژی است. من هیچ وقت در حالت عادی اسپری مو نمی‌زنم اما روز بازی می‌زنم! دوست دارم طوری لب خط بایستم که بازیکنان انرژی بگیرند. ما البته به بازیکنان نمی‌رسیم که یک ساعت سشوار و اتو مو و ... می‌زنند. من هر پیراهنی که لب خط بپوشم احتمالا حریف یا تیم خودم به شکلی باشد که ناچار شوم که کاور بپوشم، اما با این رنگ نیاز نیست.

سرمربی حال حاضر نفت آبادان در پاسخ به اینکه چرا همانند خیلی از مربیان کت و شلوار نمی‌پوشد گفت: من دو بار کت و شلوار پوشیدم و باختم و دیگر محال است که کت و شلوار بپوشم! با این پیراهن مشکی شهرخودرو را بردیم و پیکان را مساوی کردیم اما برابر شاهین بوشهر باختیم پس در این پیراهن چیزی نیست. با همین پیراهن مشکی فصل گذشته هم به نفت مسجدسلیمان باختیم، اگر قدرت در این پیراهن بود که نباید دو سال خانه نشین می‌شدم. 

پورموسوی که اصرار داشت پیراهنش جادویی نیست و تنها یک اعتقاد قلبی است در ادامه همسرش را روی خط برنامه آورد که توضیح کاملی در این‌باره بدهد. همسر پورموسوی در اینباره اینطور گفت: کلا به رنگ مشکی علاقه دارد. این مساله برای امروز و دیروز نیست و سال‌هاست که به این رنگ علاقه دارد. فکر کنم چند سال پیش بود که در استقلال خوزستان حضور داشت و برای یک بازی که خواست برود پیراهن مشکی پوشید که من به او پیشنهاد دادم تا دکمه‌های آن را از مشکی به سفید تغییر دهد تا از رنگ عزاداری خارج شود. این کار را کردیم و خوشش آمد و الان چندین پیراهن مشکی دارد که ما هر سری دکمه‌های مشکی آن را جدا می‌کنیم و رنگ سفید می‌زنیم و حدود دو ساعت باید وقت بگذاریم تا آن را تغییر دهیم. 

در ادامه پورموسوی با اشاره به علاقه‌اش به رنگ مشکی مدعی شد برای جلوگیری از حواشی روی نیمکت نفت آبادان آن را بر تن نخواهد کرد: اما دیگر این رنگ را نخواهم پوشید. اگر هواداران نفت بگویند بپوش اما شاید پوشیدم!

منبع:ورزش سه

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،اخبار آبادان،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: