کد خبر: ١٦٣٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/03-٢٣:٠٧

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از رشد ۹۳ درصدی صدور مجوز واحدهای صنعتی در این منطقه خبرداد.

 

به گزارش آبادان خبر، سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند روز شنبه گفت: مجموع صدور مجوز تاسیس واحدهای صنعتی، طرح توسعه و تمدید جواز در منطقه آزاد اروند در ۶ ماه نخست امسال ۶۲ فقره بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

او افزود: از این تعداد ۲۵ فقره صدور مجوز تاسیس برای واحدهای صنعتی بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۱۴ فقره بود ۷۸ درصد نشان می‌دهد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند شمار مجوزهای صادر شده طرح توسعه واحدهای صنعتی را در این منطقه آزاد در این مدت ۱۳ فقره بیان کرد و گفت: در مدت مشابه پارسال این تعداد هشت واحد بود.

موسوی تعداد مجوزهای تمدید شده در ۶ ماه نخست امسال را در این منطقه آزاد ۲۴ واحد بیان کرد و افزود: دراین مدت مجوز ۲۴ واحد تمدید شده که این رقم در مدت مشابه پارسال ۱۰ واحد بود.

او ادامه داد:  این مجوزهای تاسیس و طرح توسعه بیشتر در ایجاد واحدهای صنایع پایین دستی پتروشیمی، نفت و انرژی، صنایع غذایی، پلیمری، معدنی و فولادی بوده است.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،آبادان خبر،منطقه آزاد اروند،خبر آبادان،خبر اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبراروند،خبرآبادان،اخبار آبادان،اخبارآبادان  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: