کد خبر: ١٥٦٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/01-٠٩:٣٦

بازگشت سیروس پورموسوی به نفت آبادانی که در حال یک تغییر طوفانی است، می‌تواند یک اتفاق ویژه محسوب می‌شود.

 

به گزارش آبادان خبر، سیروس پورموسوی که در فصل گذشته و در هفته‌های پایانی لیگ عهده دار نیمکت پارس جنوبی شده بود، در فصل بیستم با انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان روی نیمکت این تیم خواهد نشست تا یک چالش بزرگ پیش پای او قرار داشته باشد؛ رهبری تیمی که با مشکلات مالی فراوان و جدایی ستاره‌هایش آینده نامعلومی خواهد داشت.

 نفت آبادان فصل گذشته یک شروع فوق العاده را در لیگ نوزدهم داشت و حتی مدعی کسب سهمیه نیز محسوب می‌شد اما با جدایی دراگان اسکوچیچ که تاب مشکلات مالی باشگاه را نداشت، در ادامه در سراشیبی سقوط قرار گرفت و شانس آورد که اندوخته نیم فصل اولش آنها را از منطقه سقوط نیز دور نگه داشت. با این حال در ادامه مدیران نفت آبادان تصمیم به بازگرداندن سیروس پورموسوی به جنوب گرفتند؛ مردی که تجربه قهرمانی با استقلال خوزستان و موفقیت با فولاد خوزستان را در کارنامه داشت و شاید بتواند نفت را هم از سرنوشت نامعلومی که گرفتار آن است نجات دهد.

 جدایی ستاره‌ها؛ اولین چالش

محمد دریس، محمد قریشی، ناصر سالاری، مسلم مجدمی، عقیل کعبی، حسین ساکی، رضا جبیره، عیسی آل کثیر، جعفر سلمانی و ... . این نفرات شاخص نفت آبادان هستند که در این فصل راهی تیم‌های دیگر شده‌اند. از دست دادن 11 بازیکن کلیدی و اصلی ترکیب صنعت نفت باعث شده است تا هواداران این تیم نگران آینده باشند چرا که تمامی رقبا در بازار نقل و انتقالات تابستانه کار خود را آغاز کرده‌اند و بسیاری حتی تمرینات آماده سازی‌شان را هم شروع کرده‌اند اما اوضاع در جمع طلایی‌پوشان کاملا ناامیدکننده است و کمتر کسی ریسک حضور در آبادان را با این شرایط می‌کرد.

 نفت نوین آبادان با مهندسی پورموسوی

سرمربی سابق تیم جوانان ایران در شرایطی هدایت نفت آبادان را برعهده گرفته که قطعا با مصائب شرایط کنونی و خلا بزرگی که جدایی بازیکنان در پی خواهد داشت، آگاه است. با این حال شاید موهبت بزرگ او آرشیوی باشد که از زمان قبول هدایت نیمکت تیم جوانان در اختیار دارد. سرمایه‌هایی بزرگ که می‌توانند یک نفت آبادان با چهره ویژه را در فصل بیستم شکل دهند. پورموسوی در دوره حضور در استقلال خوزستان و فولاد نیز اعتقاد ویژه‌ای به کار آکادمیک و شناسایی استعدادها داشت که ماحصل این اقدام او اکنون با حضور در سطح اول فوتبال ایران، چهره‌های اصلی بیشتر تیم‌ها را شکل داده‌اند. پورموسوی قطعا با اتکا به همین پشتوانه امیدوار است خیلی زود خلا بزرگ جدایی ستاره‌هایش را پوشش دهد و از نظر مالی نیز باشگاه را از چالش بزرگی که در پیش دارد، دور نگه دارد.

 درخواست پورموسوی؛ به من اعتماد کنید

در شرایطی که نفت آبادان در فصل گذشته مسیر نزولی را در پیش گرفته بود، شاید انتخاب پورموسوی بتواند آنها را از این مسیر سخت عبور دهد. چالش بزرگی که در فصل بیستم در انتظار برزیلی‌های لیگ قرار دارد، در صورتی که با اعتماد لازم از سوی هواداران این تیم همراه شود، قادر خواهد بود یک نسل ویژه را در نفت آبادان شکل دهد و آنها را به آینده امیدوار نگه دارد. باید دید پورموسوی در فرصت کوتاه باقیمانده تا آماده سازی تیمش و جذب بازیکن، قادر خواهد بود از این مسیر به سلامت عبور کند یا خیر.

منبع:ورزش3

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: