کد خبر: ٢٨٠٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/16-١٩:٢٥

سرمربی جدید نفت آبادان:

کسی نمی تواند انفرادی معجزه کند

در این گزارش، آخرین اخبار صنعت نفت آبادان تشریح می شوند.

 

آبادان نیوز؛ ابوالفضل امیریادسون تاوارس، سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز (چهارشنبه 16 آذر ماه) در اولین حضور رسمی در تمرین صنعت نفت اظهار کرد: سلام علیکم؛ تمرین را دیدم و خیلی خوب بود.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

وی افزود: جوی که در آن حضور دارم خیلی خوب است و سطح بازیکنان بسیار خوب است. مهم این است که سطح تیم پایین نباشد. از مربیان تیم که از تیم حمایت داشته اند نیز قدردانی می کنم.

سرمربی برزیلی نفت آبادان گفت: شرایط خوب جدولی نداریم و آخر هستیم. البته فوتبال این طوری نیست و گاهی تیمی که در قعر جدول است خیلی خوب می دود تا شرایط را تغییر دهد و در نهایت نتیجه خوب کسب کند؛ پس می توانیم امتیاز جمع کنیم و جشن بگیریم یا موفق نباشیم و گریه کنیم. پس باید تصمیم بگیریم که گریه کنیم یا به جدول برگردیم و به رتبه های بالاتر برسیم.

وی ادامه داد: مربی هیچ وقت معجزه نمی کند. به طور شخصی و انفرادی هم کسی معجزه نمی کند و با با هم بودن می توانیم کار کنیم. باید با هم باشیم تا کارهای مهم انجام دهیم. زمانی که ژاپن را ترک کردم و به بزرگترین تیم در اندونزی رفتم، آن تیم در سال ۲۰۱۸ قهرمان شده بود و ۲۰۱۹ یک امتیاز با تیم قعر جدولی فاصله داشت و ما در ادامه از ۱۵ بازی با این تیم اندونزی به ۱۱برد متوالی رسیدیم که آیا فکر می کنید کار من بود؟ خیرکار من نبود و این بازیکنان بودند که این مهم را رقم زدند.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

تاوارس عنوان کرد: تاریخ نشان خواهد داد که آبادان در سال ۲۰۲۲ انتهای جدول قرار گرفته یا سال خوبی داشته است؛ پس این که خوشحال باشیم یا گریان به خودمان بستگی دارد و باید دو برابر تلاش کنم. زمان ریکاوری نداریم و هر بازی از این به بعد برای ما یک فینال است. من روی همه شما بازیکنان حساب می کنم./ آبادان خبر


نفتی‌ های آبادان قصد دارند برای جذب دو بازیکن استقلال نامه‌ای به این باشگاه ارسال کنند.

صنعت نفت و نامه برای دو بازیکن استقلال

صنعت نفت آبادان که در حال حاضر با ۶ امتیاز قعر جدول لیگ برتر را در اختیار دارد، با استخدام سرمربی برزیلی و با تجربه به دنبال کسب نتایج بهتر در ادامه مسابقات است.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

آن‌ها که قصد دارند پنج بازیکن را از لیست کنار بگذارند، حالا به دنبال ارسال نامه به باشگاه استقلال و درخواست برای جذب دو بازیکن این تیم هستند.

امید حامدی‌ فر و محمد حسین زواری که ابتدای این فصل با جدایی از نفت با عقد قراردادی به عضویت استقلال درآمدند، تا به اینجا در اندیشه‌های تاکتیکی ساپینتو جایی نداشته و حالا هدف آبادانی‌ها برای نقل و انتقالات زمستانی هستند. هر چند که احتمالا درخواست آن‌ها برای این د‌و بازیکن جوان، انتقال قرضی خواهد بود.

پیش از این خبر رسیده بود که مدیران صنعت نفت به دنبال جذب هافبک و مهاجم خارجی هستند و در همین راستا مذاکراتی هم انجام داده‌اند./ آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: