کد خبر: ٢٧٩٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/11-١١:٢٨

در گزارش، جدیدترین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می شود.

 

آبادان نیوز؛ ابوالفضل امیری _ درگیری طایفه ای در آبادان تاکنون 6 کشته و 4 زخمی برجای گذاشت.

در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در تاریخ 31 خرداد ماه سال جاری بین 2 طایفه بزرگ عرب، در یکی از روستاهای آبادان بلافاصله مأمورین به محل اعزام و مشاهده کردند که 3 نفر از طایفه ای با سلاح جنگی کلاشینکف به قتل رسیده اند و یک نفر دیگر از همین طایفه نیز زخمی شده است

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

در بررسی های اولیه نشان می داد که درگیری بین 2 طایفه بزرگ منطقه به دلیل اختلافات قبلی رخ داده بود و به همین علت اهالی یک طایفه از یکی از روستاهای آبادان به اعضای طایفه دیگر که ساکن روستایی دیگر بودند، حمله کردند.

سپس بین آنها درگیری رخ داد و در این درگیری 3 نفر از اهالی یکی از روستاهای آبادان که شروع کننده درگیری بودند به ضرب گلوله به قتل میرسند یک نفر نیز در این رابطه زخمی میگردد.

بعد از این حادثه، طایفه بزرگ از اهالی روستایی دیگر برای جلوگیری از درگیری های احتمالی بعدی، روستا را به مدت یک ماه به طور کامل تخلیه کردند که در اقدامات ضربتی در همان زمان  ماموران پلیس 20 نفر از شرکت کنندگان در نزاع منجر به قتل را دستگیر و به مقام قضایی معرفی کردند.

چهارمین قتل در درگیری طایفه ای در آبادان

روز گذشته یکی از اهالی یکی از طایفه ها زمانی که در حال رفتن به محل کار خود بود، پشت فرمان خودرو نیسان وانت خود توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

مهاجمان مسلح به سلاح کلاشینکف بعد از ارتکاب جنایت از محل حادثه گریختند و تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز شد.

گفتنی است پس از درگیری منجر به قتل 31 خرداد اعضای طایفه ای در اقدامی انتقامجویانه چند شرکت بسته بندی خرما و همچنین چند خانه از طایفه دیگر را به آتش کشیدند.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

لازم به ذکر است، تاکنون از اول درگیری تاکنون 4 نفر از 2 طایفه به قتل رسیده اند و 3 نفر دیگر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.


فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۱۵ کیلو تریاک از یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی آبادان گفت‌: پس از کسب خبری مبنی بر نگهداری مواد مخدر توسط یک قاچاقچی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قدس قرار گرفت.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

به گفته این مقام انتظامی، در بازرسی از مخفیگاه او مقدار ۱۵ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز همراه با مهمات فشنگ و وجوه حاصل از فروش مواد کشف کردند.

رییس پلیس آبادان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./ آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: