کد خبر: ٢٥٠٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/23-١٠:٣٣

پس از چندین روز سکوت خبری در رابطه با توله‌های یورپلنگ ایرانی یکی از اعضای تیم نگهداری از توله‌ های یوزپلنگ ایرانی با انتشار آخرین تصاویر از توله‌ ها, از سالم بودن آن‌ها خبر داد.

 

آبادان نیوز : روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت، رئیس سازمان محیط زیست از به دنیا آمدن ۳ توله یوزپلنگ ایرانی در مرکز تکثیر یوزپلنگ ایرانی در پارک ملی توران خبر داد اما متأسفانه پس از گذشت ۳ روز از تولد توله‌ ها، خبر تلف شدن یکی از آن‌ها کام مردم ایران را تلخ کرد.

پس از تلف شدن یکی از توله‌ های یوزپلنگ ایرانی, ادعایی توسط تعدادی از کارشناسان و دامپزشکان مبنی بر بی‌ تجربگی و قصور تیم مراقبت از توله‌ های یوز در رسانه‌ ها و فضای مجازی مطرح شد که به دلیل این حجم از اخبار منفی, سازمان محیط زیست ترجیح داد، پروژه نگهداری از توله‌ های یوز را برای مدتی در سکوت خبری دنبال کند.

پس از گذشت حدود یک هفته از انتشار آخرین تصاویر و اخبار در رابطه با توله‌های یوزپلنگ ایرانی, علیرضا شهرداری، کارشناس و درمانگر حیات وحش که به تازگی و بعد از تلف شدن یکی از توله‌ها به تیم مراقبت از یوزپلنگ ایرانی پیوسته است، با انتشار ۲ تصویر جدید از یوزها گفت: جای نگرانی وجود ندارد و حال هر ۲ توله یوز خوب است و توله‌ها بالاخره چشمان خود را باز کرده‌اند.

 

آخرین وضعیت فرزندان «ایران» چگونه است؟

نکته‌ای که در یکی از عکس‌ها باعث جلب توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و توسط دامپزشکان تأیید شده، تغییر نحوه شیر دادن به یوزها و شیوه درست تغذیه دستی آن‌ها توسط این کارشناس حیات وحش است.

 

آخرین وضعیت فرزندان «ایران» چگونه است؟

منبع : همشهری

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: