کد خبر: ٢٣٠٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/09/11-١٠:٤٨

خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

 

به گزارش آبادان خبر، پنجره زمستانی نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چند هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

پاداش ۱۰ میلیون یورویی منچستریونایتد برای جذب ستاره نروژی

به گزارش نشریه بیلد، رالف رنگنیک، سرمربی جدید منچستریونایتد، اگر بتواند ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند را متقاعد کند به شیاطین سرخ بپیوندد، ۱۰ میلیون یورو پاداش دریافت خواهد کرد. زمانی که هالند برای ردبول سالزبورگ بازی می‌کرد رنگنیک مدیر فوتبال این باشگاه بود.

هرتابرلین مدافع نروژ را به خدمت گرفت

باشگاه هرتابرلین تایید کرد که فردریک آندره بیورکان را از بودو گلیمت به خدمت گرفته است.این مدافع چپ که ۱۱ بازی ملی در کارنامه دارد، قراردادی تا سال ۲۰۲۵ با هرتا امضاء کرده است.

جورجینیو با چلسی مذاکره‌ای نکرده است

مدیر برنامه‌های جورجینیو تاکید کرده که این هافبک با چلسی بر سر تمدید قرارداد مذاکره نکرده است.ژائو سانتوس به Tuttomercatoweb گفت: " هنوز یک سال و نیم از قرارداد جورجینیو باقی مانده است.صحبتی درباره تمدید نشده، شاید بعداً این کار را انجام دهیم. "

بارسلونا به دنبال آزپیلیکوئتا

به گزارش مارکا، بارسلونا علاقمند است سزار آزپیلیکوئتا، مدافع راست چلسی را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

قرارداد بازیکن ملی پوش اسپانیایی با آبی‌ها در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و بارسا علاقمند به جذب او است، زیرا ظاهرا ژاوی از عملکرد سرجینو دست و سرجی روبرتو ناراضی است و دنی آلوز ۳۸ ساله گزینه بلندمدتی مناسبی نیست.

انکتیا پیشنهاد تمدید قرارداد با آرسنال را رد کرد

به گزارش اسکای اسپورت، ادی انکتیا آخرین پیشنهاد آرسنال را برای تمدید قرارداد رد کرده است. این بازیکن ۲۲ ساله قرار است ژوئن ۲۰۲۲ بازیکن آزاد شود و از ژانویه می‌تواند با هر مشتری احتمالی مذاکره کند.

آرسنال یک بسته تمدید جذاب برای انکتیاه ارائه کرده است، اما او می‌خواهد برای بازی در ترکیب اصلی، این تیم را ترک کند.

تاتنهام در اندیشه خرید اینسینیه

به گزارش Calciomercato، تاتنهام در حال برنامه ریزی برای جذب لورنزو اینسینیه، مهاجم ناپولی است.

به این بازیکن ۳۰ ساله پیشنهاد شده است تا پس از پایان فصل در ناپل بماند، اما او در حال حاضر در حال بررسی گزینه‌های احتمالی دیگر است.

اینتر همچنین علاقمند به جذب اینسینیه به صورت آزاد است، اما اسپرز امیدوار است که در رقابت برای جذب مهاجم ایتالیایی پیروز شود.


تلاش بارسا برای تمدید قرارداد دمبله

فران ریورتر، مدیرعامل باشگاه بارسلونا تایید کرد که در حال کار روی تمدید قرارداد عثمان دمبله است.

ریورتر در کنفرانس مطبوعاتی درباره این وینگر فرانسوی که قرارداد فعلی او هفت ماه دیگر به پایان می‌رسد، گفت: "البته می‌توانیم قرارداد دمبله را تمدید کنیم، ممکن است کمی طول بکشد. "

رئیس بلوگرانا همچنین فاش کرد که آن‌ها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه فعال خواهند بود و بازیکنانی خواهند خرید.

ورنر یک گزینه برای منچستریونایتد پس از انتصاب رنگنیک

به گزارش اسپورت بیلد، پس از انتصاب رالف رنگنیک به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد، تیمو ورنر از چلسی، می‌تواند گزینه‌ای برای منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات باشد.

رنگنیک زمانی که در سال ۲۰۱۶ هدایت لایپزیش را برعهده داشت ورنر را به خدمت گرفت و حالا بار دیگر از فرصتی برای کار با او استقبال می‌کند. باید دید که آیا چلسی ورنر را به یک رقیب سرسخت می‌فروشد یا خیر، او به شدت مورد توجه بارسا نیز قرار دارد.

مدافع چپ اندرلخت زیر ذره بین استعدادیابان آژاکس

به نقل از Voetbal Primeur، آژاکس در جست و جوی سرخیو گومز، مدافع چپ اندرلخت بوده است.

این تیم هلندی هفته گذشته استعدادیابانی را برای تماشای بازی این بازیکن ۲۱ ساله در پیروزی ۳-۱ آژاکس مقابل شارلوا فرستاد.گومز پیش از این مدنظر بارسلونا و بوروسیا دورتموند بوده است.

اگر گومز به درخشش خود ادامه دهد، آژاکس می‌تواند سال آینده برای جذب این بازیکن اسپانیایی اقدام کند، اما با توجه به اینکه هنوز تا سال ۲۰۲۵ با اندرلخت قرارداد دارد، او ارزان نخواهد بود.

پریشیچ در اندیشه پیوستن به تاتنهام

به گزارش ورزش یک، ایوان پریشیچ، وینگر اینتر در فکر انتقال احتمالی به تاتنهام است.

قرارداد فعلی این بازیکن ۳۲ ساله در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و او مذاکرات خود را با باشگاه ایتالیایی برای تمدید آغاز کرده است.

با این حال، اسپرز به شدت به دنبال پریشیچ است و این بازیکن نیز مایل است با آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر در لیگ برتر کار کند.

پیش بینی آرتتا از پنجره نقل و انتقالات آرام ژانویه

میکل آرتتا انتظار "خرید‌های بزرگ" از سوی آرسنال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه را ندارد، اما می‌گوید این باشگاه آماده است تا در صورت نیاز برای خرید بازیکن اقدام کند.

آرتتا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما در حال بحث و گفتگو هستیم، ما هر هفته در مورد این صحبت می‌کنیم که چگونه می‌توانیم تیم را بهبود دهیم، چه اتفاقاتی می‌تواند رخ دهد.

همچنین [تابستان گذشته]باید کار‌های زیادی انجام می‌شد. ما انتظار نداریم اتفاقات بزرگی بیفتد، اما در بازار بسیار هوشیار خواهیم بود، ببینیم آیا می‌توانیم تیم را بهبود ببخشیم. "

فلامنگو همچنان خواهان قرارداد دائمی با پریرا است

به گزارش Extra.Globo، فلامنگو همچنان علاقمند است آندریاس پریرا مدافع منچستریونایتد را با قراردادی دائمی به خدمت بگیرد.

این بازیکن ۲۵ ساله قرضی پس از انجام یک خطای فاحش در شکست فلامنگو مقابل پالمیراس در فینال کوپا لیبرتادورس، مورد انتقاد قرار گرفت.
با این حال، فلامنگو نظر خود را در مورد خرید قطعی پریرا تغییر نداده است، اما به دنبال مذاکره برای کاهش قیمت ۲۰ میلیون یورویی خواهد بود.
چلسی آماده فروش زیاش و ورنر به بارسلونا

به گزارش اسپورت، چلسی آماده فروش حکیم زیاش و تیمو ورنر به بارسلونا است.غول‌های اسپانیایی در مورد وضعیت این دو قبل از پنجره ژانویه با آبی‌ها تماس گرفته اند.

زیاش و ورنر هر دو می‌توانند فروخته شوند، زیرا آن‌ها به دنبال دقایق بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی هستند، اما باید دید که آیا بارسا می‌تواند خواسته‌های مالی چلسی را برای هر کدام از آن‌ها برآورده کند یا خیر.

میلان و اینتر با آلوارز از پنارول مذاکره خواهند کرد

 به گفته نیکولو شیرا، میلان و اینتر هر دو در حال مذاکره با آگوستین آلوارز، هافبک پنارول هستند.

هر دو باشگاه ایتالیایی به دنبال جذب این بازیکن ۲۰ ساله در سال آینده هستند. باید دید چه کسی در رقابت برای آلوارز پیروز می‌شود.

میلان به دنبال لاکازت

به گفته رودی گالتی، میلان می‌خواهد الکساندر لاکازت مهاجم آرسنال را در در ژانویه وقت به خدمت بگیرد.

انتظار می‌رود که آن‌ها در ژانویه پیشنهادی را برای این بازیکن ۳۰ ساله ارائه دهند، زیرا نمی‌خواهند منتظر بمانند تا او در تابستان بازیکن آزاد شود.

توافق آتالانتا با گاسپرینی

آتالانتا با جان پیرو گاسپرینی سرمربی تیم برای تمدید قرارداد تا ژوئن ۲۰۲۴ با امکان تمدید یک سال دیگر به توافق رسیده است.

لو گرات: دشان می‌تواند آینده را خودش تعیین کند

نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه گفته است که دیدیه دشان می‌تواند درباره آینده اش در تیم ملی تصمیم بگیرد.

لو گرات به خبرگزاری فرانسه گفت: [دشان]به من گفت که بعد از جام جهانی همدیگر را خواهیم دید. اگر او قهرمان جام جهانی شود، شاید بخواهد بماند. اگر نشود، شاید خودش بخواهد از تیم برود.

سرمربی لوانته اخراج شد

لوانته پس از تنها ۷ بازی، خاویر پریرا سرمربی تیم را برکنار کرد.پریرا خود جایگزین پاکو لوپز بود، اما او نتوانسته شرایط تیم را تغییر دهد.

لوانته در قعر جدول لالیگا قرار دارد که در هیچ یک از ۱۵ بازی ابتدایی خود در این دوره پیروز نشده است.

ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،فوتبال،نقل و انتقالات
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: