کد خبر: ٢٦٩٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/15-٢٠:٣٦

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۱۲شهریور تا این لحظه ۴هزار و ۸۳۲ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی، شلمچه خدمات درماني دريافت كردند.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ؛ دکتر سید نادر نقیبی دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: از ۱۲ شهریورماه تا این لحظه ۴هزار و ۸۳۲ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی شلمچه خدمات درماني دريافت كردند.

دکتر نقیبی افزود: در اين مدت، ۱۷ بيمار براي ادامه درمان به بيمارستان هاي شهرستان هاي آبادان و خرمشهر با آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ اعزام شده اند.

وي بيشترين مراجعه كنندگان مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشكي آبادان مستقر در مرز شلمچه را بيماران گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی عنوان كرد و افزود: در تاریخ ۱۴ شهریورماه تعداد ۲۱۹۲ نفر جهت دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه كرده اند.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: