کد خبر: ٢٢٨٩٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/09/01-١١:٥٢

آبادان خبر

یادداشت

هواداران سرخابی و منافع دو باشگاه

 

آبادان خبر _ بدون شک مهمترین رکن اعتبار دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هواداران میلیونی دو تیم در کل کشور است زیرا اکثر هواداران تیم‌های شهرستانی فقط روزهایی که تیم شهر خودشان با این دو تیم بازی دارد هوادار پرسپولیس یا استقلال نیستند و در بقیه بازی‌های لیگ هوادار یکی از این دو تیم هستند.

به همین دلیل در این دو تیم هوادار نقش مهمی دارد و مدیران هر دو باشگاه در برنامه‌ریزی‌های خود واکنش هواداران را لحاظ می‌کنند.

هواداری از تیم فوتبال اگر چشم بسته و از روی تعصب باشد حتماً مورد سوء استفاده فرصت طلبان قرار خواهد گرفت و در برخی مواقع هوادار بدون اینکه خود متوجه باشد به جای منافع باشگاه، در جهت منافع عده‌ای خاص قرار می‌گیرد و در نهایت به تیم محبوب خود ناخواسته لطمه وارد می‌کند.

معمولاً فرصت طلبان طوری برنامه‌ریزی می‌کنند که هواداران دو تیم را رو در روی هم قرار دهند تا بتوانند از آب گل آلودی که درست کرده‌اند ماهی بگیرند و متأسفانه در بیشتر مواقع موفق می‌شوند!

به عنوان مثال اخیراً خبری منتشر شد که باشگاه پرسپولیس به کمک یکی از سازمان‌های مالی کشور که هیچ وظیفه‌ای در حوزه ورزش ندارد، مبلغ قابل توجهی اعتبار دریافت کرده است تا بدهی خود به کالدرون را تسویه کند و دچار جریمه و محرومیت فیفا نشود.

هواداران باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض کردند و خواهان شفاف سازی وزارت ورزش شدند. در مقابل هواداران پرسپولیس به اعتراض استقلالی‌ها واکنش نشان داده و خواستار شفاف سازی قرارداد استراماچونی و رسیدگی به تخلفات مالی کسانی که بعدها در رأس مدیریت باشگاه استقلال حضور داشتند و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند، غافل از اینکه در سایه این مشاجرات، کسانی که باید پاسخگو باشند فرصت پیدا می‌کنند تا خود را از مخمصه نجات دهند. اگر هر دو طیف هوادار، فارغ از رنگ‌ها، در یک راستا خواستار شفاف سازی شوند و در مقابل هم قرار نگیرند، دیگر کسی جرأت نمی‌کند برای بدست آوردن منافع شخصی، منافع دو باشگاه را به خطر بیندازد.این شرایط وقتی فراهم می‌شود که هواداران نگاه رنگی به موضوع فساد نداشته باشند. مطمئناً حاصل این اتفاق خوب، حضور دو تیم قدرتمند و رقیب در داخل زمین و همراه در خارج از زمین خواهد بود که هواداران با فراغ بال و بدون وجود حواشی مسموم از تماشای فوتبال دو تیم لذت ببرند.

 

 

پرسپولیس،استقلال،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:اطلاعات

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: