کد خبر: ٢٧٠٨٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/19-١٣:٣٦

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین ۱۴۰۱ تاکنون امدادرسانی به ۴۴مصدوم ترافیکی در مرز شلمچه با موفقیت انجام شده است.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان ؛دکتر سید نادر نقیبی دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: از ۱۲شهریور تا امروز ۱۹ شهریورماه شنبه، ۲۴ هزار و ۲۷۲ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

 وی افزود: در این مدت، ۱۳۸ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.

این مقام مسئول دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیشترین مراجعه‌کنندگان مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مستقر در مرز شلمچه را بیماران گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی عنوان کرد و افزود: تنها در تاریخ ۱۸ شهریورماه تعداد ۶۱۷۷ نفر برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: