کد خبر: ٢٦٠١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/25-١٥:٢٨

کرونا بار دیگر در حال اوج گرفتن است. تنها راه مصونیت از این ویروس همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن اعلام شده است.

 

آبادان نیوز _ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جدیدترین رنگ‌بندی کرونا در شهرهای کشور را اعلام کرد.

براساس آخرین به روزرسانی‌ها، باوجود آنکه در هفته‌ اخیر تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی در استان، به‌ترتیب دو و چهار بود، در حال حاضر هفت شهرستان استان در وضعیت قرمز و دو شهرستان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته‌اند.

براساس این گزارش در هفته گذشته فقط شهرستان‌های جیرفت و منوجان در وضعیت قرمز قرار داشتند اما براساس نقشه جدید کرونایی کشور در هفته جاری (۲۵ تیر) شهرستان‌های کوهبنان، زرند، عنبرآباد، کرمان و قلعه گنج نیز به آنها پیوسته و قرمز شده‌اند.

ضمن آنکه شهرستان رابر وضعیت نارنجی هفته قبل خود را همچنان حفظ کرده است و شهرستان رودبار جنوب که در هفته قبل در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت نیز به نارنجی تغییر رنگ داده است.

در هفته قبل ۶ شهرستان استان کرمان در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند. طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر فقط شهرستان منوجان توانسته وضعیت خود را همچنان آبی حفظ کند.

براساس این گزارش، آنچه که از این آمار پیداست، این است که کرونا با سرعت زیادی درحال انتشار در بین جامعه است و همچنان مانند گذشته تنها را مصونیت از این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن است.

کرونا برای هفتمین بار تاخ و تاز خود را از حدود ۳۱ ماه گذشته در استان کرمان آغاز کرده است و در ۶ موج قبلی تاکنون جان ۵ هزار و ۶۶۶ کرمانی را گرفته امیدواریم که در این دور کسی زیر پاهای این ویروس جان نبازد.

براساس آخرین به روز رسانی های نقشه کرونایی (۲۵ تیرماه)، ۱۵ شهر در کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که هفت شهر آن در استان کرمان است.

 

منبع:تجارت نیوز 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: