کد خبر: ٢٧٤٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/26-١٠:١٥

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی خوزستان : توزیع مرغ منجمد در بازار استان علت این مساله است.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایسنا ، علی رحم کریمی ، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان امروز (سه شنبه 26 مهرماه) اظهار کرد : توزیع مرغ منجمد در بازار با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۴۸ هزار تومان اثرگذاری بسیار خوبی در تعدیل قیمت مرغ کشتار روز در بازار داشته است.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

وی افزود : از هفته گذشته با توجه به ادامه داشتن توزیع مرغ منجمد در بازار، روند کاهشی قیمت مرغ کشتار روز تداوم دارد و امیدواریم این روند به شکلی ادامه داشته باشد تا قیمت مرغ کشتار روز به نرخ مصوب آن که هرکیلوگرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است، برسد.

کریمی با تاکید بر روند بازرسی از بازار گفت : علی رغم همه برخوردهای قانونی و بازرسی‌های انجام شده از سطح بازار همچنان شاهد تخلفاتی در بحث گران فروشی مرغ در بازار خوزستان هستیم.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد : در توزیع مرغ منجمد در بازار استان هیچ محدودیتی وجود ندارد و وضعیت ذخایر سردخانه‌ای استان در این خصوص بسیار مطلوب است و از این رو تا زمانی که نیاز باشد برای کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار و تامین نیاز مردم به مرغ، روند توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد : در حال حاضر هیچ کمبودی در بحث تامین مرغ در بازار استان وجود ندارد و فقط مساله‌ای که وجود دارد بالا بودن نرخ مرغ کشتار روز در مقایسه با نرخ مصوب آن است که این مساله نیز در همه کشور تقریبا به همین شکل است زیرا مرغداران به واسطه مشکلاتی که در بحث تامین نهاده‌های دامی و قیمت آن دارند نرخ مرغ را بالاتر از آنچه مصوبه کشوری است عرضه می‌کنند.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: