ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز : یکی از پروژه‌های سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، ساینا برقی بود. این خودرو پیش از این در نمایشگاه‌های مختلف مشاهده شده است و هنوز مشخص نیست که آیا قصدی برای تولید آن وجود دارد یا خیر.

ساينا برقي

یکی از پروژه‌های سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، ساینا برقی بود. این خودرو پیش از این در نمایشگاه‌های مختلف مشاهده شده است و هنوز مشخص نیست که آیا قصدی برای تولید آن وجود دارد یا خیر. ساینا الکتریکی برای نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو تهران ۱۳۹۷ رونمایی شده بود.

ساینا EV به موتور الکتریکی با قدرت ۹۰ اسب‌بخار مجهز است و حداکثر برد آن نیز ۲۰۰ کیلومتر عنوان شده است. بنابراین در بهترین حالت می‌توان گفت که ساینا برقی خودرویی مناسب استفاده در شهر است و برای مسافرت چندان مفید نخواهد بود، مگر آن‌که زیرساخت لازم برای ایستگاه‌های شارژ سریع در سراسر کشور گسترش یابد.

تصاویر ساینا برقی را ببینید | سایپا این خودرو را تولید خواهد کرد؟ |  ویژگی‌های خودروی برقی

بنابر اعلام سایپا، زمان مورد نیاز برای شارژ باتری‌های ساینا EV با جریان برق شهری چهار ساعت است. شتاب صفر تا صد ۱۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتربرساعت، از دیگر مشخصات ساینا برقی هستند. سایپا علاوه بر ساینا برقی، نسخه الکتریکی از تیبا ۲ را نیز در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش درآورده بود.

تصاویر ساینا برقی را ببینید | سایپا این خودرو را تولید خواهد کرد؟ |  ویژگی‌های خودروی برقی

ساينا برقي

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: