دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: با توجه به پشتوانه تولید بسیار قوی در صورت سامانه تخصیص ارز ۴هزارو ۲۰۰ تومانی مشکل خاصی در بازار ایجاد نمی‌شود، زیرا فراوانی باعث شده تغییرات قیمت شدیدی را نداشته باشیم.

 

به گزارش آبادان خبر؛ رضا مبصری در خصوص وضعیت قیمت و عرضه مرغ در بازار، گفت: بازار مرغ در آرامش است و مشکل خاصی نداریم امیدوارم ساماندهی تخصیص ارز با درایت انجام شود در مقطع کنونی که تولید و ذخایر بسیار زیاد مرغ را داریم و با توجه به پشتوانه تولید بسیار قوی در صورت ساماندهی تخصیص ارز ۴هزارو ۲۰۰ تومانی مشکل خاصی در بازار ایجاد نمی‌شود، زیرا فراوانی باعث شده تغییرات قیمت شدیدی را نداشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر نرخ مصوب مرغ برای مصرف‌کننده ۳۰ هزار تومان است که هم اکنون به پایین‌تر از قیمت مصوب نیز مرغ به فروش میرسد قیمت مرغ زنده که نرخ مصوب ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان است پایین‌تر از این نرخ فروخته می‌شود و مرغ کشته شده نیز زیر قیمت مسافر می‌رسد بنابراین بازار مرغ دارای فراوانی است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ در خصوص تأمین نهاده‌های دامی بیان کرد: آخرین بار گذاری تأمین نهاده‌های دامی ۲۴ آذر ماه بود نهاده‌های دامی ۱۵ روز با تأخیر به دسته مرغدار می‌رسد، زیرا در بارگذاری و حمل نهاده‌های دامی وقفه ایجاد می‌شود.

مبصری اظهار کرد: اگرچه بارگذاری نهاد‌های دامی با تاخیر ۱۵ روز صورت می‌گیرد، ولی بر همین اساس بارگذاری‌ها به موقع انجام می‌شود.
اقتصاد،اقتصادی،خبراقتصادی،اخباراقتصادی،خبر اقتصادی،اخبار اقتصادی،بازار مرغ،آبادان خبر،آبادان نیوز
منبع : میزان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: