کد خبر: ٢١٦٤١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/25-١١:٥١

شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با روند منفی آغاز کرد، اما در مجموع رشد ۲۳ هزار واحدی را به ثبت رساند.

 

به گزارش آبادان خبر؛ شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت کار خود را با روند نزولی آغاز کرد و در طول هفته با اُفت و خیز همراه بود و سرانجام پایان هفته را با روند مثبت به پایان رساند.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از سطح یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی به پایان رساند که رشد ۲۳ هزار واحدی را نشان می‌دهد.

شاخص بورس و اوراق بهادار در روز شنبه مورخ ۱۹ تیر ۱۴۰۰ کار خود را با روند نزولی آغاز کرد و با اُفت بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۶ واحدی به پله یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحدی رسید. اما روند فرابورس مثبت بود و با رشد بیش از ۵۸ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۴۲۶ واحدی قرارگرفت

شاخص بورس در دومین روز کاری هفته مورخ ۲۰ تیر ۱۴۰۰ تغییر رویه داد و با رشد بیش از ۱۴ هزار و ۵۳۸ واحدی به پله یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی قرار گرفت وفرابورس با رشد بیش از ۱۹۱ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۶۱۸ واحدی قرارگرفت.

روند مثبت شاخص بورس در روز ۲۱ تیر ۱۴۰۰ همچنان ادامه یافت به طوریکه شاخص با رشد بیش از ۱۹ هزار و ۷۷ واحدی به پله یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۲۶۲ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۸۸۱ واحدی ایستاد.

در روز سه شنبه مورخ ۲۲ تیر ۱۴۰۰ شاخص بورس و اوراق بهادار با اُفت کمتر از هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۳۰۳ هزار واحدی ایستاد و فرابورس با روند مثبت و رشد بیش از ۶۶ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۹۴۸ واحدی قرارگرفت.

شاخص در آخرین روز کاری هفته با رشد بیش از هزار واحد روبرو شد و به سطح یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۴۱ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۹۹۰ واحدی ایستاد.

شاخص بورس و اوراق بهادار در آخرین روز کاری دوروز از هفته را با روند منفی گذراند و ۳ روز مثبت در کارنامه خود به ثبت رساند.

 

 

 

 

 

 

آبادان خبر،آبادان نیوز،اقتصاد،اقتصادی،خبر اقتصادی،اخبار اقتصادی،بورس

منبع : میزان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: