کد خبر: ٢٦٩٣٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/13-٠١:٣٢

مار پیتون برای خفه کردن پلنگ شروع به پیچ و تاب خوردن به دور پلنگ کرد اما پلنگ با چابکی معجزه آسایی توانست خود را آزاد کند! او مار پیتون را گاز گرفت و پنجه زد.

 

آبادان نیوز : دیدن یک پلنگ و مار پیتون در یک نزاع تمام عیار رویدادی کم سابقه است. در طبیعت، موضوع به «بقای شایسته‌ترین‌ها» خلاصه می‌شود، و با این دو گونه بسیار متنوع که رو در روی هم قرار می‌گیرند، هر بازدیدکننده‌ای از حیات وحش را شوکه می‌کند.

کلینت سنت، (۳۷ ساله) این ویدیوی دیدنی را به اشتراک گذاشت و درباره آن توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: در ۱۲ اکتبر، ما مهمانانی از ایالات متحده داشتیم که در کمپ مارا اقامت داشتند. در یک بعد از ظهر، از بوته‌زار‌ها و مشاهده حیوانات لذت می‌بردیم. به منطقه‌ای رسیدیم که با پلنگی روبرو شدیم که به نظر می‌رسید در مورد چیزی در چمن‌ها کنجکاو بود. راهنما با علم به اینکه پلنگ می‌تواند برای شکار آماده شود، وسیله نقلیه را متوقف کرد و ما مدتی به تماشا نشستیم. بین بوته‌ها موجودی پنهان ظاهر شد. ما متوجه شدیم که این پلنگ به یک پیتون صخره‌ای عظیم آفریقایی روبرو شده است.

مار پیتون در صدد خفه کردن پلنگ

مدت زیادی از دیدن پیتون نگذشته بود که جنگی تمام عیار بین این دو حیوان شگفت انگیز درگرفت. در ابتدا، این یک احساس تعجب برای همه بود، زیرا این نوع مشاهده بسیار نادر است! برای لحظه‌ای به نظر می‌رسید که پلنگ در نبرد شکست خورده بود که مار پیتون برای خفه کردن پلنگ شروع به پیچ و تاب خوردن به دور پلنگ کرد. اما پلنگ با چابکی معجزه آسایی توانست خود را آزاد کند! او مار پیتون را گاز گرفت و پنجه زد. هر یک از این موجودات برای زنده ماندن با استراتژی جنگی شدید یکدیگر روبرو شدند، اما آن‌ها می‌دانستند که تنها یک بازمانده نهایی وجود خواهد داشت.

در پایان، پیتون با زخم‌های متعدد در بدن خود، به خصوص در ناحیه سر، شکست خورد. پلنگ همچنین جراحاتی به همراه زخم مشهود در پنجه جلوی راست خود داشت. من قبلاً هرگز چنین برخوردی را تجربه نکرده بودم. واقعاً یک منظره منحصر به فرد بود و ما بسیار خوش شانس هستیم که آن را ضبط کرده ایم.

منبع : رکنا

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: