کد خبر: ٢٥٨٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/17-١٣:٠٠

یکی از بهترین گزینه‌ها برای تزیین فضای آشپزخانه، استفاده از گیاهان آپارتمانی است. گل‌های آپارتمانی می‌توانند هوای آشپزخانه را تصفیه کنند.

 

گیاهان مناسب آشپزخانه از جمله گیاهانی هستند که به راحتی می‌توانند در فضاهایی با نوسانات دمایی مانند آشپزخانه دوام بیاورند و کمترین آسیب را ببینند. 

گیاهان آپارتمانی مخصوص آشپزخانه منزل

این گیاهان طرفداران زیادی دارند زیرا نگهداری از آن‌ها نسبت به سایر گیاهان آپارتمانی آسان‌تر بوده و گزینه خوبی برای نگهداری در آشپزخانه هستند.

پوتوس

این گیاه دارای رگه های زرد رنگ بوده و جزو گیاهان بادوام در آشپزخانه و خانه است. گیاه پوتوس دارای آستانه تحمل خوبی در شرایط آشپزخانه و محیط های دیگر بوده و یکی از خاصیت‌های مهم آن تصفیه هوای اطراف است. این گل دارای رشد آبشاری مانند است که زیبایی محیط را دوچندان می‌کند.

برگ عبایی از گیاهان آپارتمانی مخصوص آشپزخانه

این گیاه دارای برگ‌های زیبا و درخشان است. از ویژگی‌های این گیاه می‌توان به تحمل زیاد نوسانات دما اشاره کرد.  همین موضوع این گیاه برگ عبایی را تبدیل به یک گزینه خوب برای نگهداری در آشپزخانه منزل شما می‌کند.

گیاهان آپارتمانی مخصوص آشپزخانه منزل

زاموفیلیا

این گیاه دارای برگ های سبز تیره بوده و دارای حالت چرم‌گونه نیز است. همین خصوصیت باعث شده که اکثر افراد تصور کنند این گیاه مصنوعی است. زاموفیلیا جزو گیاهانی است که به راحتی می‌تواند تنش‌های دمایی را تاب آورد و یک گزینه خوب برای نگهداری آشپزخانه مناسب است. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاه آپارتمانی هرگز خشک نمی‌شود سر بزنید.

گندمی

این گیاه مقاوم به خشکی بوده و بسیار طرفدار دارد. برگ‌های این گیاه آویزان هستند و دارای مقاومت بالایی نیز هستند. این گیاه به اکثر شرایط مقاوم بوده و یکی از گزینه‌های خوب برای نگهداری در آشپزخانه است.

آگلونما از گیاهان آپارتمانی مخصوص آشپزخانه منزل

گیاه آگلونما نیز از گیاهان پرطرفدار و مقاوم بوده که برگ‌هایی سبز و نقره‌ای دارد. این گیاه زیبا و دوست‌داشتنی نور کم، خشکی و هوای خشک را به‌راحتی تحمل می‌کند لذا یک گزینه خوب برای نگهداری در منزل و همچنین آشپزخانه است.

فیلودندرون قلبی

این گیاه محبوب دارای برگ‌های درخشان بوده و به راحتی گرما، سرما، بی‌آبی و نور کم را تحمل می‌کند. به همین دلیل فیلودندرون قلبی برای آشپزخانه مناسب است که به‌راحتی می‌توان از آن نگهداری کرد.

فیلودندرون قلبی

آلوئه ورا

این گیاه نیز جزو گیاهان قوی است که کم‌آبی را به مدت طولانی می‌تواند تحمل نماید. آلوئه‌ورا یکی از گیاهان مناسب برای نگهداری در آشپزخانه است که در مواقع سوختگی می‌توانید از آن استفاده کنید.

آلوئه ورا

رزماری

این گیاه نیز دارای طعمی فوق العاده بوده که برای نگهداری در منازل و بخصوص آشپزخانه‌ها مناسب است. همچنین برگ‌های آن بوی فوق العاده‌ای دارند و باعث دفع حشرات از آشپزخانه شما می‌شوند. همین علت این گیاه جزو گیاهان مناسب آشپزخانه به‌حساب می‌آید.

رزماری

 

منبع:مجله دلتا

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: