کد خبر: ٢٢٨٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/07/02-١٧:٠٧

مادر کریستیانو رونالدو از طرفداران سرسخت اسپورتینگ می باشد و گفته که آرزو دارد پسر و نوه اش جونیور در این تیم بازی کنند.

 

به گزارش آبادان خبر؛ مادر کریستیانو رونالدو که آرزوی اش بازگشت پسرش به زادگاهش مادیرا و بازی در اسپورتینگ می باشد در مصاحبه ی عنوان کرده این تنها آرزوی او پیش از مرگ می باشد.

مادر کریستیانو رونالدو

دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو گفت که بزرگترین آرزویش قبل از مرگ این است که پسرش به اسپورتینگ برگردد و برای این تیم بازی کند.

البته دولورس آویرو می گوید که اگر به این آرزویش نرسد امیدوار است که نوه اش یعنی، کریستیانو جونیور بتواند در اسپورتینگ بازی کند، تیمی که فصل گذشته برای اولین بار، پس از ۱۹ سال قهرمان پرتغال شده است.

اوایل امسال شایعاتی وجود داشت که رونالدو کاپیتان پرتغال ممکن است به اسپورتینگ برگردد، جایی که دوران فوتبالش را در آن آغاز کرده بود اما ستاره پرتغالی برای دومین بار در دوران، فوتبالش به منچستریونایتد ملحق شد. مادر رونالدو که طرفدار اسپورتینگ است. در گفتگو با یک پادکست گفت:” رونالدو باید به این جا برگردد.

اگر انتخاب با من بود، همین حالا این جا بود. دیدن بازیهای اسپورتینگ را دوست دارد. یک بار به او گفتم:” پسرم، قبل از این که بمیرم می خواهم تو را دوباره در اسپورتینگ ببینم.” در جوابم گفت:”ببینیم چه می شود.” اما اگر برای او این اتفاق رخ ندهد هم کریستیانو جونیور می تواند این کار را انجام بدهد.”

مادر کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو و پسرش

درخواست مادر کریستیانو رونالدو از پسرش

بزرگترین فرزند وی اخیرا راهی آکادمی منچستریونایتد شده است. مادربزرگش در مورد، نوه ۱۱ ساله خود می گوید:” جونیور در این سن بهتر از کریستیانو بازی می کند. رونالدو در آن سن مربی نداشت اما در حال حاضر پدرش نقش مربی را برای او دارد.

جونیور می گوید:” پدرم، وقتی که به لیسبون رفتیم می خواهم در اسپورتینگ بازی کنم.” در حال حاضر در منچستریونایتد بازی می کند . رویایم این است که هر دویشان را با هم در اسپورتینگ ببینم، فوق العاده خواهد بود. در حال حاضر تاباتا شماره هفت اسپورتینگ را می پوشد اما اگر رونالدو به آن جا برود، این شماره متعلق به او می شود!”

رونالدو با یونایتد قرارداد دو ساله بسته که البته قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر هم، در قراردادش وجود دارد. دولورس در مورد شایعاتی که در مورد پیوستن کریستیانو، به منچسترسیتی مطرح شده بود هم صحبت کرد:” در شبکه های تلویزیونی شایعاتی، در مورد پیوستنش به منچسترسیتی وجود داشت اما به من گفت:” مامان، نگران نباش، که آنها چه می گویند چون من به منچستریونایتد می روم.” از این حرفش خیلی خوشحال و خرسند شدم.”

مادر کریستیانو رونالدو

مادر کریستیانو رونالدو

جونیور پسر ستاره منچستریونایتد

دولورس آویرو یکی از طرفداران سرسخت اسپورتینگ است که مدعی شده آرزویش پیش، از مرگ این است که یک نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند. او علاقه زیادی دارد که این فرد کریستیانیوی ۱۱ ساله، پسر رونالدو، باشد چرا که معتقد است او در این سن از پدرش در همین سن بهتر است.

مدت‌ ها از آخرین باری که آویرو شاهد بازی پسرش در باشگاهی پرتغالی بود می‌ گذرد. چرا که این بازیکن پس از فصل ۰۳-۲۰۰۲ از اسپورتینگ جدا شد تا زندگی حرفه‌ای خود، را در منچستریونایتد ادامه دهد. او در این تابستان بار دیگر به اولدترافورد برگشت. و پسرش نیز به همراه او به آکادمی این باشگاه منتقل شد.

پسر رونالدو هنوز ۱۱ ساله است و پیش بینی حضور او در باشگاه‌ های فوتبال خیلی زود به نظر می‌رسد. با این حال آویرو معتقد است که وی آینده خود را با حضور در باشگاه‌ های پرتغالی متصور شده است.

آبادان خبر،آبادان نیوز،فوتبال،مادر رونالدو
منبع : نیک صالحی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: