کد خبر: ٢١٦١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/23-١٦:٤٢

تصاویری از تغییر چهره عجیب ۳ بازیگر معروف زن ایرانی با جراحی بینی

 

به گزارش آبادان خبر؛ شبنم قلی خانی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایرانی مدتی است که ازدواج کرده و متاهل است. حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام شانا می باشد. او از سال ۱۳۷۵ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و تاکنون در سریال پرده عشق، فیلم سینمایی حرف آخر و تک خال نقش آفرینی کرده است. در قسمت زیر تصاویری از ۳ بازیگر معروف زن ایرانی که با جراحی بینی خیلی تغییر کردن را قرار داده ایم. 

بازیگر معروف زن ایرانی

تصویری از بازیگران زن که با عمل بینی تغییر زیادی کرده اند.

پرستو صالحی قبل و بعد از جراحی بینی

پرستو صالحی قبل و بعد از جراحی بینی

شبنم قلی خانی

یکتا ناصر ۱۸ ساله بود که برای بازی در سریالی گل‌های کاغذی انتخاب شد. همین شروع کافی بود تا بتواند جایش را در تلویزیون باز و در چند سریال دیگر هم بازی کند اما او در عین حال دوست داشت ادامه تحصیل بدهد به همین دلیل در کنکور شرکت کرد و در رشته مورد علاقه‌اش که محیط زیست است قبول شد.

تغییر چهره بازیگر معروف زن ایرانی با جراحی بینی

تغییر چهره بازیگر معروف زن ایرانی با جراحی بینی

در دوران دانشگاه کمتر فرصت می‌کرد سراغ بازیگیری برود اما بعد از آن بسیار پرتوان ظاهر شد. بازی در فیلم ” یکی می‌خواد باهات حرف بزنه” در سال ۹۰ برای ناصر اتفاق مهمی بود داستان این فیلم درباره زنی به نام لیلا است که یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق‌ش رضایت بگیرد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر

ناصر به‌خاطر بازی در این فیلم  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر شد اما از آن مهم‌تر آشنایی‌اش با منوچهر هادی بود. همین آشنایی باعث شد تا او دو سال بعد در فیلم زندگی جای دیگری است باز هم جلوی دوربین این کارگردان برود و در نهایت بعد از مدت‌ها شناخت به خواستگاری او پاسخ مثبت بدهد.

آبادان خبر،آبادان نیوز،جراحی بینی،بازیگر
منبع : نیک صالحی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: