کد خبر: ٢١٥١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/19-١١:٥٠

فرزندان بابک جهانبخش و همسرش پریا پرتوی راد را ببینید.

 

به گزارش آبادان خبر؛ بابک جهانبخش از خوانندگان پاپ و متولد سال ۱۳۶۲ در آلمان می باشد .او یک ازدواج ناموفق داشته است که حاصل آن یک پسر است . او برای بار دوم با پریا پرتوی راد ازدواج کرد که او هم یک دختر دارد .

فرزندان بابک جهانبخش و همسرش

بابک جهانبخش (با نام اصلی علی جهانبخش)، (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۶۲) خواننده و ترانه‌سرای اهل ایران است.

آرتا جهانبخش

آرتا جهانبخش

شروع فعالیت هنری

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

فرزندان بابک جهانبخش

فرزندان بابک جهانبخش

اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

دختر پریا پرتوی

فرزندان بابک جهانبخش و پریا پرتوی

در سال ۸۲ تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال ۸۴ آلبوم “چی شده” را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد. او با انتشار آلبوم من و بارون وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد. ترانه «من و بارون» از این آلبوم به همراهی رضا صادقی خوانده شده‌است. این ترانه در فهرست صد ترانه برتر سال ۲۰۱۲ در رادیو جوان سیزدهم شد.

بابک جهانبخش مبانی آهنگسازی و تنظیم و دوره‌های تئوریک موسیقی را زیر نظر استادان بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد، مجتبی میرزاده، مسعود میردامادی و… طی کرده‌است و با موفقیت به اتمام رسانده‌است. برخی از ترانه‌هایی که آهنگسازی و تنظیم آن به عهده او بوده‌است.

پریا پرنوی و همسرش

خواننده پاپ و همسرش

خواننده پاپ و همسرش

آبادان خبر،آبادان نیوز،بابک جهانبخش،خواننده، پریا پرتوی راد،تصویر
منبع : نیک صالحی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: