چهره بهاره رهنما بدون آرایش را ببینید.

 

به گزارش آبادان خبر، بهاره رهنما از بازیگران زن و متولد سال ۱۳۵۲ در اراک است . پروین قائم مقامی بازیگر زن، مادر اوست . رهنما از بازیگرانی است که حواشی زیادی پیرامون کار و زندگی اش وجود دارد و ازدواج دوم او بسیار جنجال به پا کرد .او به تازگی عکس بدون آرایشی از خود منتشر کرده است . 

چهره بهاره رهنما بدون آرایش

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲) بازیگر اهل ایران است.

بازیگر زن بی آرایش

بازیگر زن بی آرایش

زندگی‌نامه

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

به بهانه عکس بهاره رهنما بدون آرایش درباره او بیشتر بخوانید.

بازیگر گیسو

بازیگر گیسو

بهاره رهنما، کارگردان و بازیگر نمایش «دیگری» در خصوص این که چرا تِم عشق و خیانت در آثارش پُر رنگ است، گفت: «هیچ وقت در زندگی‌ام با موضوع خیانت مواجه نشده‌ام از کودکی تا به حال، اما عشق، رابطه عاطفی و مرگ همیشه جزو دغدغه‌های ذهنی‌ام بوده است. من نه ادعای اخلاق‌مداری دارم و نه معلمم اما شاهدم که در جامعه هیچ ارزشی دیگر ارزش به حساب نمی‌آید. انگار عاطفه دچار فروپاشی شده است. برای همین رابطه‌های انسانی برای من بسیار مهم است و تنها محدود به عشق نیست.»

حالا که عکس بهاره رهنما بدون آرایش را دیدید تصویر او را در کنار همسرش ببینید.

بازیگر زن و همسرش

امیرخسرو عباسی و همسرش

امیرخسرو عباسی و همسرش

این بازیگر ادامه داد: «من به عنوان یک زن به هیچ کدام از ایسم‌های فمنیسم معتقد نیستم و به نظرم وجود زن بدون مرد قابل تصور نیست. من در طول زندگی‌ام مردان خیلی خوبی در کنار خود داشته‌ام؛ از پدرم که بسیار به من آموخت و برادرانم و سپس مدت طولانی هم با یک نویسنده خوب زندگی کردم و همه این‌ها باعث شده است مردستیز نباشم. من درباره زنان می‌نویسم چون دغدغه‌اش را دارم و از زمانی که وارد دانشگاه شدم فعالیت‌هایی اجتماعی در حوزه زنان داشتم.»

آبادان خبر،آبادان نیوز،بهاره رهنما،بازیگر،چهره
منبع : نیک صالحی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: