کد خبر: ٢٦٦٠٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/24-١١:٣٦

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه حدود چهار هزار و ۳۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته با علائم مشکوک به کرونا به مراکز منتخب و بیمارستانی خوزستان مراجعه کردند گفت : از بین یک هزار نمونه تهیه شده از این افراد تعداد ۳۶۰ بیمار جدید کرونایی شناسایی شد.

 

آبادان نیوز : دکتر سید محمد علوی شامگاه یکشنبه در بخش خبری سیمای خوزستان بیان کرد : این تعداد بیمار کرونایی شناسایی شده نسبت به روز قبل ۱۴۸ نفر افزایش یافته است.

وی افزود : از این تعداد ۳۷ نفر در بیمارستان های خوزستان بستری شدند ضمن اینکه سه بیمار کرونایی فوت کردند.

علوی ادامه داد : با وجود اینکه آمار بیماران، بستری و فوتی در استان خوزستان نسبت به هفته گذشته کاهش یافته اما در دهه اول محرم و ایام سوگواری مردم مراجعه کمتری به مراکز منتخب و بیمارستانی داشتند.

سخنگوی ستاد کرونای خوزستان گفت: حدود ۴۰ درصد تست های پی سی آر مثبت می شود که نشان دهنده چرخش بالای ویروس در جامعه و جدی بودن خطر انتشار بیماری است.

علوی ادامه داد : هر چند خوزستان نسبت به سایر استان ها وضعیت مطلوب تری از نظر شیوع کرونا دارد ولی رنگ بندی شهرهای خوزستان از نظر کرونا نسبت به هفته گذشته وضعیت نامناسب تری پیدا کرده است.

در حال حاضر ۲ شهر خوزستان قرمز، پنج شهر نارنجی، ۲۰ شهر زرد و ۲ شهر آبی هستند.

منبع : ایرنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: